ROTTERDAMS RESTAURANT ZOTTE VIERT TIENJARIG BESTAAN

Persbericht geplaatst door Celwin Frenzen - Communication & Design op 11-04-2011
ROTTERDAMS RESTAURANT ZOTTE VIERT TIENJARIG BESTAAN

Rotterdam [14 april 2011] – Het Rotterdamse Restaurant Zotte viert op 14 april haar tienjarig bestaan. Zotte begon tien jaar geleden aan de Straatweg in de wijk Hillegersberg als een gezellig eetcafe en is inmiddels uitgegroeid tot een restaurant op hoog niveau, met een schitterende zaak op een prachtige locatie, unieke gerechten en een zeer uitgebreide wijnkaart.

UITGEBREIDE WIJNKAART
“Bij Restaurant Zotte vinden we het erg belangrijk dat onze klanten zich op hun gemak voelen en kunnen genieten van mooie gerechten met een goed glas wijn,” vertelt Rene Cieremans, eigenaar van Restaurant Zotte. “Iedereen die hier werkt is zelf een groot wijnliefhebber en dit willen we graag overbrengen op onze klanten. Dat doen we met onze speciale wijn arrangementen, waarmee de klant bij elke gang een andere wijn geserveerd krijgt en wij de achtergrond van de wijn erbij vertellen. ”

UNIEKE GERECHTEN
De kaart van Restaurant Zotte is zeer divers te noemen. “We proberen de kaart zo actueel mogelijk te houden met mooie seizoensgebonden ingrediënten,” legt Cieremans verder uit. “In de zomer serveren we frisse, zomerse gerechten en in het najaar is het steevast tijd voor onze wildkaart met o.a. een aantal heerlijke hert gerechten.”

SOCIAL MEDIA & ZOTTE
Het restaurant speelt ook in op de ontwikkeling van Social Media als Twitter en Facebook. “Onze klanten kunnen ons behalve op onze eigen website ook vinden op onze Facebook pagina en via ons Twitter account. Elke dinsdag hebben we ook het speciale ‘twitter diner’, als de klant reserveert via Twitter (@RestaurantZotte) kunnen ze genieten van een drie gangen menu voor slechts € 35,-,” vertelt Cieremans. “Een groot succes, want we hebben elke dinsdag een flink aantal ‘twittertafel’s.”

Restaurant Zotte is te vinden aan de Straatweg 114 in Rotterdam/Hillegersberg. Het restaurant is dagelijks geopend van 17:00 tot 22:00, behalve met kerst en op nieuwjaarsdag.

Reserveren kan via email (restaurantzotte@gmail.com), telefoon (010-2182326) of Twitter (@RestaurantZotte, op dinsdag een drie gangen menu voor €35,- bij een Twitter reservering).