Samenwerking Kina en Sander Poppe Landscape Photography

Persbericht geplaatst door cspoppe op 23-04-2012
Samenwerking Kina en Sander Poppe Landscape Photography

Kina en Sander Poppe Landscape Photography gaan een samenwerking aan met betrekking tot verkoop van foto’s van Sander Poppe Landscape Photography. Sander Poppe zijn foto’s zijn vanaf nu te vinden in de database van Kina.

Sander Poppe vertelt het volgende over de samenwerking: “Uiteraard ben ik gepast trots op de samenwerking. Kina is in de BeNeLux een gewaardeerd fotostockbureau. Ze weten waarover ze het hebben en ze zijn veeleisend tegenover hun fotografen. Alleen de beste foto’s zijn goed genoeg voor hun klanten. Daarom past deze stap zo goed in mijn eigen carrière. Stap voor stap beter worden en het hoogste nastreven. Een bijkomend voordeel is dat Kina zich bezig houdt met de verkoop en dat ik dan gewoon in de natuur te vinden zal zijn…

Alex Scholte van Kina over de nieuwe samenwerking: “Kina is altijd alert op fotografen die een aanvulling vormen op onze collectie, we volgden Sander al enige tijd en hij is er in geslaagd om in korte tijd een herkenbare eigen stijl te ontwikkelen. Kina is dan ook zeer blij dat Sander er voor gekozen heeft zijn materiaal bij KINA onder te brengen.

Over Kina B.V.

Kina is een fotostockburo op het gebied van natuur, cultuurhistorie, reizen en natuurbeleving. Wij hechten sterk aan kwalitatief hoogstaande beelden en werken met een selecte groep professionele fotografen. Meer informatie en foto’s vindt u op: www.kina.nl

Over Sander Poppe Landscape Photography

Sander Poppe is een landschapsfotograaf gevestigd in de Alblasserwaard. Sinds hij 2008 zijn eerste spiegelreflexcamera heeft gekregen is hij te vinden in de natuur om landschappen vast te leggen. Sinds 1 januari 2012 heeft hij de stap gezet om als professioneel landschapsfotograaf aan te slag te gaan. Meer informatie is te vinden op:www.sanderpoppe.com