SAS biedt 21 nieuwe vliegroutes aan

Persbericht geplaatst door flysasnl op 07-11-2011
SAS biedt 21 nieuwe vliegroutes aan

SAS biedt haar klanten 21 nieuwe vliegroutes aan vanaf maart 2012. In deze periode treedt de zomerdienstregeling in werking bij de grootste luchtvaartmaatschappij van Scandinavië. Daarmee kunnen reizigers, net in een periode wanneer de meeste mensen op vakantie gaan, kiezen uit een breed scala aan populaire en veelgevraagde vliegreizen.

"Een groot aantal van de klanten die dagelijks met ons vliegt voor zakelijke reizen, wil ook graag waar voor z’n geld – in de vorm van punctualiteit, uitstekende persoonlijke dienstverlening en aantrekkelijke prijzen – als hij op vakantie gaat. Dus geven we hen en alle andere reizigers, een nog grotere keuze, door onze toch al uitgebreide dienstregeling met 21 spannende vliegroutes uit te breiden ", zegt Rickard Gustafson, directeur en CEO van SAS.

Vliegroutes onderdeel van strategisch plan
De lancering van de 21 nieuwe vliegroutes maakt daarnaast onderdeel uit van de nieuwe "4Excellence” strategie van SAS. "We verwachten dat een groot deel van de groei in de luchtvaartindustrie zal komen van vakantiereizigers en hier wil SAS natuurlijk op inspelen. Tegelijkertijd zullen we nog efficiënter gebruik gaan maken van onze vliegtuigen, waardoor we onze klanten een breder assortiment vliegroutes kunnen bieden. Al met al is dit een vooruitstrevend initiatief wat winstgevende groei veroorzaakt, waar zowel de klant als SAS voordeel van ondervindt", aldus Rickard Gustafson.

Vliegreizen boeken bij SAS
Naast het aanbieden van de vele nieuwe vliegroutes, zal SAS ook de frequentie van de belangrijkste binnenlandse vluchten in Noorwegen verhogen. In 2011 bood SAS al 17 nieuwe vliegroutes aan en in maart 2012 werd de vliegroute tussen Kopenhagen en Shanghai gelanceerd. Tickets voor de 21 nieuwe vliegroutes zijn vanaf donderdag 20 oktober te koop op flysas.nl en bij reisbureaus. Natuurlijk zijn hier ook kaartjes te koop voor de vele andere vliegreizen van SAS.

Over Scandinavian Airlines
Scandinavian Airlines is de grootste luchtvaartmaatschappij van Scandinavië en vliegt naar vele bestemmingen over de gehele wereld. Dagelijks biedt SAS vanuit Nederland comfortabele vliegreizen naar Stockholm, Kopenhagen en Oslo. Op alle vluchten gelden de kernwaarden van SAS: punctueel, comfortabel en voordelig.