Schoonmaken laminaatvloeren - Bona Spray Mop

Persbericht geplaatst door Bona Benelux BV op 20-08-2013
Schoonmaken laminaatvloeren - Bona Spray Mop

Wegens doorslaand succes, de Bona Spray Mop nu ook verkrijgbaar in verpakking voor Tegel & Laminaatvloeren (en overige harde vloeren)

Het Bona Spray Mop kant-en-klaar pakket voor houten vloeren is al enige tijd succesvol in de markt. Het complete pakket bevat een Bona Spray Mop, Bona Houten Vloer Reiniger in cartridge en een Bona Reinigingspad.

Omdat de verkoop in heel Europa en Amerika zo succesvol is, heeft het hoofdkantoor Bona AB in Zweden besloten om ook met een versie kant-en-klaar parket voor harde vloeren op de markt te komen. De inhoud is hetzelfde behalve dat de reiniger in cartridge geschikt is voor harde vloeren, zoals laminaat, tegels, vinyl, marmer etc.

De Bona Houten Vloer Reiniger is speciaal ontwikkeld voor vloeren die niet met was zijn behandeld en een pu-afwerking hebben of voor voorbehandelde houten vloeren.

De Bona Tegel & Laminaat Reiniger heeft een iets andere samenstelling en is ontwikkeld voor de meeste andere harde, afgedichte oppervlakken.

De foto op beide verpakkingen geven duidelijk aan voor wat voor vloertype de reiniger is bestemd.

Bona Benelux Nederland is blij dat Bona Zweden deze stap heeft gezet aangezien er in Nederland veel huishoudens laminaat- en tegelvloeren hebben.

Zie http://www.bona.com/spraymop-nl

Noot voor de redactie:

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met

Bona Benelux BV, Diana Pennings, Hulswitweg 6, 2031 BG Haarlem, tel. 023 - 542 18 64,

fax nr. 023 - 542 13 06, e-mail diana.pennings@bona.com

Bona AB is een familiebedrijf dat dateert van 1919. Het hoofdkantoor is gevestigd in Malmö, Zweden. Het bedrijfsmodel van Bona richt zich op het aanbieden van producten voor het leggen, het renoveren en het onderhouden voor de gehele levenscyclus van houten vloeren. Bona is marktleider op het gebied van lakken en oppervlaktebehandeling, met verkooppunten over de hele wereld en dochterondernemingen in 70 landen. Het bedrijf heeft productiefaciliteiten in Zweden, Duitsland, China en USA en heeft wereldwijd ongeveer 500 werknemers. De totale omzet in 2011 was 142 miljoen Euro. www.bona.com