Secretaresses ervaren nut van een inspirerende locatie

Persbericht geplaatst door Rikkinic op 17-04-2012

Na Amsterdam verovert CoolRooms nu ook Rotterdam met haar secretaresse event?

?OEGSTGEEST – Na het enorme succes van het eerste CoolRooms Secretaresse event in Amsterdam waren afgelopen week de secretaresses van Rotterdam en omstreken aan de beurt. In het trendy Hotel New York konden zij uitgebreid kennis maken met http://www.CoolRooms.nl: dé website met uitsluitend trendy hotels, locaties om te borrelen of te vergaderen in stijl en private dining restaurants. ??

Bijna 100 secretaresses wilden zelf wel eens ervaren hoe het is om in een inspirerende omgeving te netwerken en te borrelen. Ze werden verrast met een compleet verzorgd Walking Dinner, een introductie van Edith Koek, de oprichtster van CoolRooms.nl, en een boeiende presentatie van Liane Duit van Adecco Top Secretaries, over het nieuwe werken. Tussen de gangen door kregen de secretaresses een rondleiding langs de stijlvolle vergaderruimtes en hotelkamers van trendy Hotel New York. “Het was echt een inspirerende middag,”, zegt een van de genodigden tevreden.??

Uniek
"CoolRooms.nl is een uniek concept”, legt oprichtster Edith Koek uit. “Geen enkele andere site biedt een overzicht van uitsluitend trendy hotels, vergaderruimtes, borrellocaties én restaurants.” Het CoolRooms team bezoekt alle locaties zelf en selecteert alleen de mooiste plekken waar design, beleving en goede service centraal staan. Na een half jaar zijn er al 80 locaties aangesloten: bekende namen zoals The College Hotel Amsterdam en Kruisherenhotel in Maastricht, maar juist ook minder bekende locaties zoals boutique hotel Mary-K in Utrecht en de Tollensfabriek in Schiedam. “Wat een stijlvolle vergaderlocaties! Wij zitten vaak in veel duurdere vergaderruimtes, maar die zijn lang niet zo leuk. Ik ga zeker gebruik maken van je site!” aldus een PA van KPN.

Leuk en interessant

Dat de nieuwe website wordt gewaardeerd, blijkt wel uit alle enthousiaste reacties.“Wat een leuk concept! Ik heb CoolRooms.nl gelijk aan Mijn Favorieten toegevoegd,” zegt een directiesecretaresse van Unilever. “Daar kunnen we mee aankomen bij de bazen”, bevestigt Office Heroes. Ook het CoolRooms Secretaresse event in Rotterdam viel in de smaak bij de management ondersteuners: “Reuze interessant, goede inhoudelijke presentaties, juiste organisatie en prima locatie. Voor herhaling vatbaar!” Dat komt goed uit, want Edith hoopt het derde Secretaresse event in juni opnieuw te organiseren.

?Droom
Met CoolRooms.nl komt er voor Edith Koek een droom uit. Ze werkte zelf jarenlang in het internationale bedrijfsleven en in één van de vele sfeerloze vergaderruimtes bedacht zij haar missie. Zij zou zakendoen weer enerverend en inspirerend maken. Door haar persoonlijke selectie van inspirerende, stijlvolle plekken op CoolRooms.nl wordt dit nu voor iedereen mogelijk. “Ik heb altijd al iets in deze richting willen doen. En werken in inspiratieloze hotels of vergaderzalen is nu echt verleden tijd!”

De profielfoto kan gebruikt worden met bronvermelding: Foto: Marcel Krijger. Mocht u meer willen weten over CoolRooms? Neem dan contact op met: CoolRooms, Edith Koek, info@coolrooms.nl