Seppe Air Service wordt......

Persbericht geplaatst door Clickr op 04-12-2014
Seppe Air Service wordt......
Sinds 1 maart 2014 is Vliegveld Seppe omgedoopt tot Breda International Airport, een naam waarmee de ingezette verzakelijking van het vliegveld tot uiting wordt gebracht. Ook het nieuwe bedrijventerrein van Breda/Seppe Airparc, uitsluitend bedoeld voor aan de luchtvaart gerelateerde bedrijven, wordt begin 2015 opgeleverd.
Dit nieuwe bedrijventerrein moet Breda International Airport aantrekkelijker maken voor zowel nationale als internationale bedrijven om zich te vestigen. De nieuwbouw bestaat onder andere uit een evenementenhal met horeca, een terminal met vergaderruimtes en acht hangars met bedrijfsruimte.
Ons nieuwe bedrijfspand is al bijna klaar. Wij gaan half januari 2015 verhuizen naar hangaar 3, gelegen direct naast de nieuwe ronde terminal.
Bij een nieuw pand hoort ook een nieuwe naam. Vanaf januari 2015 zal Seppe Air Service haar naam veranderen in:
Breda Aviation
Een naam die past bij de ambities van de vliegschool en beter aansluit bij de gewijzigde naam van het vliegveld.
Onze vliegschool heeft in het jaar 2014 een grote stap gezet in de verdere professionalisering van de opleidingen, o.a. door de aanschaf van een aantal nieuwe vliegtuigen en het verkrijgen van de nieuwe EASA certificering. Tezamen met een aantal grote vliegscholen in Nederland mogen wij ons een ATO noemen, een Approved Training Organisation.
Met een nieuw bedrijfspand en een bijpassende nieuwe naam, is Breda Aviation klaar voor de toekomst.

Voor vragen kan er contact opgenomen worden met Marcia Hendriks, directie@seppe.nl, telefoonnummer: 0165 318167