Sinner zonnebrillen als incentive

Persbericht geplaatst door stefanvdmeer op 19-06-2013

Bij Sparco zijn we altijd op zoek naar nieuwe producten voor onze loyaliteitsprogramma’s die het assortiment verrijken en aanvullen. Nieuw in ons assortiment: de zonnebrillen van Sinner. Nu de zomer eindelijk een beetje begint, is dit een ideale incentive voor uw loyaliteitsprogramma. Sinner staat al sinds 1996 voor innovatie, kwaliteit, prestatie en stijl, wat het een ideale incentive maakt. De brillen zijn zowel sportief als modieus. Ze worden ontworpen in samenwerking met atleten van wereldklasse en onderscheidende artiesten. Wie wil er niet door geïnspireerd worden? En natuurlijk biedt elke bril 100% UVA/B/C bescherming. Hierdoor zijn de zonnebrillen van Sinner een ideale incentive voor uw loyaliteitsprogramma!

Bent u ook geïnteresseerd in de zonnebrillen van Sinner voor uw loyaliteitsprogramma of als incentive voor uw klanten, medewerkers of relaties? Bel onze accountmanagers op 035-6470822 of vul het contactformulier in.

Leuke incentive voor bedrijven