Sinterklaas shopt ook bij Trendigo!

Persbericht geplaatst door Trendigo op 12-11-2015
Bij Trendigo.nl vindt u altijd een geschikte cadeau!
Voor de leukste cadeaus voor in de schoen of voor Pakjesavond shoppen alle hulpsinterklazen natuurlijk bij Trendigo: de leukste webwinkel met de nieuwste smartphone accessoires.

Van hoesjes tot houders, van wallet case tot aan opladers voor onderweg. Er is altijd een geschikte smartphone accessoires te vinden. Via de compleet vernieuwde website vindt u eenvoudig de accessoire die bij uw smartphone past. Daarnaast hebben we nog van allerlei andere leuke en betaalbare accessoires voor u in ons assortiment.

Voor allerlei smartphones, of u nu een iPhone 5 of 6, of een Galaxy S5 of S6 heeft, er zijn tientallen leuke hoesjes en cases voor te koop in onze webwinkel. U vindt er ook accessoires die voor elke smartphone of tablet geschikt zijn, zoals mooie headsets, autohouders, Bluetooth speakers en powerbanks voor het onderweg opladen van uw smartphone of tablet.

We nodigen u graag uit een kijkje te komen nemen in de leukste smartphone accessoires webshop van Nederland. Bestellingen vanaf €20,00 worden gratis bezorgd en u kunt veilig afrekenen via iDeal, PayPal, Afterpay en voor onze Belgische klanten: via Mister Cash/Bancontact. Mocht u vragen hebben over een product, dan staat onze klantenservice telefonisch, per e-mail of via Live Chat tot uw beschikking!