SmartDocuments legt beslag op software Xential

Persbericht geplaatst door Influx PR op 25-07-2012
SmartDocuments legt beslag op software Xential

Deventer, 25 juli 2012 -- De voorzieningenrechter in Almelo heeft verlof verleend aan SmartDocuments om beslag te leggen op programmatuur en documenten van InteractionNext (Xential). InteractionNext (Xential) is een bedrijf dat in 2009 is opgericht door ex-bestuurders en werknemers van SmartDocuments.

Dinsdag 24 juli is door de deurwaarder, in het bijzijn van de hulpofficier van justitie en IT experts, bewijslast vergaard en in bewaring gegeven aan een gerechtelijk bewaarder.

Het beslag heeft betrekking op de intellectuele eigendomsrechten van SmartDocuments en in het bijzonder op de vermoedelijke inbreuk op de auteursrechten die rusten op de software van SmartDocuments.

Over SmartDocuments Nederland
SmartDocuments Nederland is een toonaangevend leverancier van outputmanagement en documentgeneratie-oplossingen. Met het SmartDocuments platform heeft het Deventer bedrijf een fors aandeel in de Nederlandse (overheids)markt veroverd en ook internationaal timmert het bedrijf hard aan de weg.

Voor redactionele informatie:
Influx PR: Jakob Brons, T: 055 3663034 of smartdocuments@influx-pr.com
SmartDocuments Nederland: Marco Drost (CEO SmartDocuments), T: 0570 672464 / M: 06-52460469 of mdrost@smartdocuments.nl

Meestgebruikte trefwoorden
van Influx PR: