Snel en stabiel internet met behulp van glasvezel

Persbericht geplaatst door bosmanict op 05-12-2013

Toen het internet werd gelanceerd vroegen veel mensen zich af wie er daar allemaal gebruik van zou gaan maken. Nu, zoveel jaar later kunnen we ons geen leven meer inbeelden zonder de mogelijkheid om gebruik te maken van de mogelijkheden die het internet te bieden heeft. Er is door de jaren heen ook veel veranderd. Bijna iedereen beschikt tegenwoordig wel over een computer met internetverbinding, maar ook steeds meer andere toestellen worden met het internet verbonden. Denk bijvoorbeeld maar eens aan tablets, uw blu-rayspeler en ga zo maar door. Al deze verschillende toestellen sturen data naar het internet waardoor het steeds belangrijker wordt om een goede en vooral snelle internetverbinding te hebben. In dat geval biedt glasvezel voor u de perfecte oplossing.

Dubbel zoveel snelheid door glasvezel

Wanneer u snel internet goed kunt gebruiken en u wenst over te stappen naar glasvezel kiest u voor een internetverbinding met dubbel zoveel snelheid! U zult dan ook niet alleen sneller surfen en e-mails versturen of ontvangen, maar u zult eveneens sneller kunnen gamen, muziek online kunnen beluisteren en ga zo maar door. Een bijkomend voordeel is dat internet door glasvezel een stuk stabieler is dan het gewone, klassieke internet waardoor de kans op downtime eveneens tot een minimum kan worden beperkt. Niet voor niets kiezen naast particulieren ook steeds meer bedrijven er voor om gebruik te maken van internet via de glasvezel.

Ruime keuze aan glasvezel pakketten

In Nederland zijn vandaag de dag reeds heel wat grote en bekende providers terug te vinden die hun klanten de mogelijkheid bieden om één van de beschikbare glasvezel pakketten aan te kopen. Dat zorgt er voor dat ook de kostprijs onder druk is komen te staan. Toen internet via de glasvezel pas op de markt verscheen was het behoorlijk duur, maar vandaag de dag valt dat prijskaartje best mee. Bent u met andere woorden op zoek naar een eenvoudige manier om snel te internetten en dat zonder het risico te lopen op downtime? Kies dan voor één van de glasvezel pakketten!