SolarChamp Zonnepanelen verhuist

Persbericht geplaatst door SolarChamp bv op 22-12-2012
SolarChamp Zonnepanelen verhuist
SolarChamp zonnepanelen in Ridderkerk is verhuist. Om de klanten beter van dienst te zijn en zoveel mogelijk de zonnepanelen en montagesystemen direct te kunnen leveren worden de
paketten samengesteld en verstuurd vanuit de nieuwe lokatie.
Met name voor de agrarische sector die meedoen aan de
subsidie regeling asbestdak eraf zonnepanelen erop zijn er mooie aanbiedingen.
Vrijwel ieder systeem kan samengesteld worden. SolarChamp zonnepanelen werkt samen met diverse asbestsaneerbedrijven annemers en dakbedekkers zodat een alles in 1 aanbieding gemaakt kan worden.
Uiteraard zijn vele systemen direct in de webshop te koop, maar dit is volgens SolarChamp zonnepanelen slecht de etalage. Er kan vrijwel eindeloos gecombineerd worden met de
Voor meer informatie kijk op SolarChamp zonnepanelen

paketten samengesteld en verstuurd vanuit de nieuwe lokatie. Op dit moment heeft SolarChamp zonnepanelen alle paketten op voorraad zowel voor plat dak pannendak golfplaten of damwandprofiel daken. Met name voor de agrarische sector die meedoen aan de
subsidie regeling asbestdak eraf zonnepanelen erop zijn er mooie aanbiedingen.Vrijwel ieder systeem kan samengesteld worden. SolarChamp werkt samen met diverse asbestsaneerbedrijven annemers en dakbedekkers zodat een alles in 1 aanbieding gemaakt kan worden.Ook bij de aanvraag van de diverse subsidie zal SolarChamp assisteren en adviezerenUiteraard zijn vele systemen direct in de webshop te koop, maar dit is volgens SolarChamp zonnepanelen zonnepanelen slechts de etalage. Er kan vrijwel eindeloos gecombineerd worden met de
Voor meer informatie kijk op SolarChamp zonnepanelen

paketten samengesteld en verstuurd vanuit de nieuwe lokatie.
Met name voor de agrarische sector die meedoen aan de
subsidie regeling asbestdak eraf zonnepanelen erop zijn er mooie aanbiedingen.