Solipsis partnership met Ebiexperts voor Benelux

Persbericht geplaatst door Influx PR op 18-04-2016
Solipsis partnership met Ebiexperts voor Benelux
Solipsis levert Qlik-beheertool exclusief voor Benelux dankzij partnership met Ebiexperts.

Brakel, 18 april 2016 - ICT-dienstverlener Solipsis en het Zwitserse Ebiexperts hebben een partnership gesloten op grond waarvan Solipsis exclusief voor de Benelux-markt de Qlik-beheertool gaat leveren. Version Manager voor Qlik (VM4Q) biedt een application management framework voor QlikView en Qlik Sense-applicaties. Het stelt ontwikkelaars en beheerders in staat om de levenscyclus van een applicatie veilig en effectief te beheren op een of meerdere omgevingen.

Version Manager voor versie beheer en ontwikkeling zorgt voor beter inzicht in en een geoptimaliseerde en efficiƫnte BI-omgeving die gestroomlijnd doorontwikkeld kan worden door:Versioning: Dezelfde software gebruiken op verschillende niveaus of bedrijfsonderdelen.
  • Documentation: Hoe zijn de rapporten gestructureerd, welke onderliggende queries zijn gebruikt?
  • Impact analysis: Wat is het gevolg van een wijziging in een rapport voor de gekoppelde templates?
  • License: Het aantal al dan niet in gebruik zijnde licenties.
  • Legal structure and management: Welke rechtenstructuur geldt er?

• Goossen de Bruin, directeur van Solipsisgroep is verheugd over de resellerovereenkomst met Ebiexpert: "Als BI- en Analytics-omgevingen groeien, wordt het steeds moeilijker om gebruikers, activa, bronnen en implementatie-omgevingen te beheren. Daarvoor is de Qlik-beheertool Version Manager specifiek geschikt; die zorgt ervoor dat deze effectief en veilig worden beheerd."

"We zijn erg enthousiast over de samenwerking met Solipsis", stelt John Paul Kirton, CEO QVAuctor/Ebiexperts. "Wij geloven dat Solipsis een van de beste Qlik-partners in de regio is en verwachten een succesvol partnerschap voor de lange termijn. We ondersteunen ook de ontwikkeling van het Solipsis-partnernetwerk in de regio, zowel voor wat betreft het verkopen als implementeren en ondersteunen van hun eigen klanten."

Manage your Qlik - seminar 2 juni 2016
    In samenwerking met het Zwitserse ICT-bedrijf Ebiexperts organiseert Solipsis op 2 juni aanstaande een seminar speciaal voor Qlik-gebruikers. Meer informatie: www.manageyourqlik.nl

Meestgebruikte trefwoorden
    van Influx PR: