Sparen voor VTwonen-servies bij Boni supermarkt

Persbericht geplaatst door BodeMedia op 01-04-2013

NIJKERK – Klanten van Boni Supermarkten kunnen vanaf woensdag 10 april twaalf weken lang sparen voor het VTwonen-servies. De mokken, (pasta)borden en kom in basiskleuren zijn prima te mixen en passen in ieder interieur. De supermarktketen verloot bovendien een professioneel stylingadvies en gratis shoppen bij VTwonen.

VTwonen werkt vooral met de basiskleuren wit, zwart, grijs en bruin en daardoor zijn vrijwel alle producten makkelijk te combineren. Met een paar items is er al een goede basis. Door zijn klassieke uitstraling komt het servies op elke tafel tot zijn recht. En het is gemaakt van hoogwaardig porselein dus geschikt voor vaatwasser, oven en magnetron.

Kortingen tot wel 100 procent

De actie loopt van woensdag 10 april tot en met dinsdag 2 juli . In deze periode krijgen klanten bij besteding van iedere 10 euro een spaarzegel. Iedere week zijn er veertien actieartikelen die één of twee extra zegels opleveren. In twaalf weken tijd kan er een mooi, tijdloos servies bij elkaar worden verzameld voor 50, 75 of zelfs 100 procent korting.

Volle spaarkaarten kunnen worden ingeleverd tot en met zaterdag 13 juli 2013. Zonder spaarkaart zijn de kop en schotel en een dekschaal voor een zacht prijsje verkrijgbaar.

Metamorfose en gratis shoppen

Boni sluit deze actie af met de verloting van een metamorfose van een inrichting, inclusief advies van een VTwonen-stylist. De winnaar mag direct uit de VTwonen-gids accessoires bestellen, Boni betaalt.

Er zijn in totaal drie prijzen te winnen. De hoofdprijs is een professioneel stylingadvies en een cheque ter waarde van 2.500 euro te besteden aan VTwonen-accessoires. Daarnaast twee keer een tweede prijs bestaande uit stylingadvies en een cheque ter waarde van 1.500 euro. Boni verloot onder de deelnemers ook nog een gratis jaarabonnement op het VTwonen-magazine.

Kijk voor meer informatie en de actievoorwaarden op www.bonisupermarkt.nl/vtwonen.