Startende horeca ondernemers vaak ten onder aan te dure apparatuur

Persbericht geplaatst door Veilingwinnaar op 10-12-2014

Zuidoostbeemster, 10-12-2014. Zoals elke ondernemer weet is een zaak beginnen een groot risico. Zullen alle invensteringen zich op de duur weer terug verdienen of is het einde verhaal? Als beginnende horeca ondernemer moet je veel professionele apparaten aanschaffen die je, je eigenlijk niet kan veroorloven. 'Dat is gewoon zo', zou iedere ondernemer zeggen, maar wat als het anders kan?

Vooral in tijden van crisis gaan ondernemers op zoek naar goedkopere oplossingen en dan kom je al snel uit op tweedehands apparatuur. Maar wat als er een optie is die nog voordeliger is? Namelijk een veiling! Er zijn verschillende veilinghuizen die regelmatig horeca apparatuur veilen, dit is of nieuw of tweedehands en nog steeds in goede staat. Tijdens een veiling wordt er gewerkt met bodemprijzen en vanaf die prijs kunt u bieden, dit komt uiteindelijk neer op veel lagere prijzen dan bij een reguliere verkoper van horeca apparatuur. Bij Veilingwinnaar kunt u zulke goedkope horeca apparatuur kopen en nog steeds in goede staat, dus wat heeft u te verliezen?

U kunt bieden via de website www.veilingwinnaar.nl, maar als u de kavels toch nog eerst zelf even wil inspecteren dan is dit natuurlijk mogelijk en wel op 17 december 2014 tussen 09:00 en 12:00 uur. De veiling start op vrijdag 11 december 2014 om 10:00 uur en eindigt op vrijdag 18 december 2014 om 16:00 uur.

Veilingwinnaar heeft altijd een groot aanbod aan horeca apparatuur online staan. Het aanbod verschilt van complete restaurant interieurs, lunchrooms tot afzuigkappen en pizza ovens.

Veilingwinnaar B.V. heeft elke week nieuwe veilingen, deze worden geveild via de website www.veilingwinnaar.nl. De veilingen bestaan uit inboedels en restpartijen uit reorganisatie, faillissement of overtollige voorraad dit is in opdracht van curatoren, bedrijven en banken. Als u een bod wilt plaatsen, kunt u zich gratis registreren op de site van veilingwinnaar.