Steeds meer keuze in spoelrandloze closets

Persbericht geplaatst door Presstige Public Relations op 28-01-2015
Steeds meer keuze in spoelrandloze closets

Sphinx Rimfree - Snel, gemakkelijk en lang schoon

Steeds meer mensen ontdekken de voordelen van het Sphinx Rimfree closet. Omdat dit closet geen spoelrand heeft, is het snel en gemakkelijk schoon te maken. Er zijn steeds meer modellen beschikbaar met deze innovatieve technologie. Met de toevoeging van vier nieuwe Rimfree modellen zijn hygiëne en gemak steeds veelzijdiger in design. Het assortiment biedt nu diverse staande closets en wandclosets in ronde en strak hoekige designs. Voor kleine ruimten is er een verkort wandcloset en voor mensen met een mobiliteitsbeperking is er een rolstoeltoegankelijk verlengd wandcloset.

Het Rimfree toilet zonder spoelrand is gemakkelijk stralend schoon te houden. Er zijn geen verborgen ruimtes waar vuil zich kan afzetten en ophopen. Dat bespaart niet alleen tijd, maar ook water en schoonmaakmiddel. De Rimfree spoeltechniek voldoet aan de hoogste eisen qua vorm en functie. Een gepatenteerde spoelwaterverdeler verspreidt het water symmetrisch in de kom en zorgt voor een schoon, hygiënisch spoelresultaat. Ook bij kleine hoeveelheden spoelwater.

Nieuwe wandclosets
Nieuwe toevoegingen aan het Rimfree assortiment zijn modellen binnen de series Sphinx 320, Sphinx 335 en Sphinx 345 xs. Voor de series Sphinx 320 en Sphinx 335 is een diepspoel wandcloset toegevoegd. Het model binnen de serie Sphinx 345 xs betreft een verkort model voor toepassing in kleinere ruimten. Het nieuwe Sphinx 300 Comfort model is een verlengd diepspoel wandcloset, speciaal ontwikkeld voor rolstoelgebruikers.

B.V. DE SPHINX MAASTRICHT biedt de Beneluxmarkt een compleet en helder assortiment met drie merken die elkaar aanvullen en versterken: Sphinx, Keramag Design en Koralle. De drie merken zorgen samen voor één compleet assortiment dat alle marksegmenten bedient. Voor het volledige aanbod van de drie merken is B.V. DE SPHINX MAASTRICHT het aanspreekpunt.

www.sphinx.nl
www.rimfree.nl

Nadere informatie over het bovenstaande wordt u graag verstrekt door Pauline van Gulik van B.V. DE SPHINX MAASTRICHT, telefoon 043 – 351 12 51 of door Presstige PR, telefoon 033 – 245 00 70.