Stickers op rol kom je overal tegen

Persbericht geplaatst door johanmeijer op 19-11-2015
Stickers op rol kom je overal tegen
Stickers op rol worden op tal van plaatsen gebruikt. In de meeste gevallen zal je je wellicht niet eens realiseren dat er stickers op rol gebruikt zijn. Hieronder een lijstje van plaatsen, waar je stickers op rol onder andere tegenkomt:
  • zorg;
  • detailhandel;
  • levensmiddelenindustrie;
  • farmaceutische industrie;
  • cosmetische indrustrie;
  • horeca;
  • magazijnen.
  • Stickers op rol: toepassingen
    Stickers op rol worden voor allerlei toepassingen gebuikt. Je kunt denken aan:
  • prijzen;
  • acties en aanbiedingen;
  • spaarpunten;
  • productinformatie;
  • barcodes en serienummers;
  • adressen;
  • bedrijfsnamen en/of –logo’s;
  • houdbaarheidsinformatie;
  • informatie over allergieën;
  • waarschuwingen;
  • keuringen.
  • Stickers op rol bestellen
    Wil je stickers op rol bestellen? Dan kun je bij diverse leveranciers terecht. Een daarvan is Sticker.nl. Bij hen kun je direct via de website je stickers op rol bestellen. Standaard worden bij hen de stickers op rol gemaakt van wit vinyl en gedrukt in vier kleuren. De stickers worden aan de buitenkant van de rol geplaatst. Je kunt kiezen uit diverse vormen. Zo kun je ronde stickers op rol bestellen, maar ook vierkant, ovaal en rechthoekig is mogelijk.

Stickers maken of een offerte aanvragen
    De minimale hoeveelheid die je bij Sticker.nl kunt bestellen is 1.000 stuks. Daarna gaat het steeds met 1.000 stuks omhoog tot maximaal 10.000 stuks. Wil je een ander aantal? Wil je ander materiaal? Of heb je andere wensen? Vraag dan een offerte aan en geef daarin aan wat je wensen zijn. Je krijgt dan een offerte via de mail.

Etiketten maken en printen
    Stickers op rol worden ook wel etiketten op rol genoemd. Het voordeel van stickers op rol is dat je ze makkelijk kunt aanbrengen. De rollen passen namelijk in dispensers en etiketteermachines. Vandaar dat het handig kan zijn om stickers op rol te bestellen. Wel is het belangrijk om je van te voren goed te oriënteren. Soms zijn andere stickers voordeliger of beter geschikt.

Stickers op rol bestellen: waar op letten?
    Stickers op rol kun je onder andere gebruiken om aan te geven dat je gereedschap gekeurd is. Hiervoor kun je stickers op rol gebruiken. Je kunt echter ook keuringsstickers gebruiken. Zo heeft Sticker.nl bijvoorbeeld speciale keuringsstickers. Deze zijn verkrijgbaar in ultra destructable vinyl. Het voordeel daarvan is dat als je deze stickers wilt verwijderen, het vinyl afbrokkelt. Hierdoor kun je zien of iemand heeft gefraudeerd. Ook zijn stickers op rol soms duurder dan losse stickers. Heb je vragen? Neem contact op via info@sticker.nl of (0546) 539 877.