Stijlvolle uitvaartzorg vanuit het Memorarium

Persbericht geplaatst door Presstige Public Relations op 09-06-2015
Stijlvolle uitvaartzorg vanuit het Memorarium
Het Memorarium Gelderland in Arnhem biedt nu ook de mogelijkheid voor uitvaartdiensten. Door de onlangs afgeronde verbouwing is het Memorarium een uitvaartcentrum geworden en geschikt voor het houden van uitvaartdiensten. De bestaande functies als columbarium en locatie voor andere passende evenementen en bijeenkomsten blijft gehandhaafd.
Het Memorarium is gevestigd in de voormalig Sint Jan de Doperkerk aan de verlengde Hoflaan 74, in de volksmond ook wel de St. Janskerk van Klarendal genoemd.
Nieuwe ruimtes
In de sfeervolle nieuwe familiekamer kan in alle rust en privacy afscheid worden genomen van de overledene en kan deze ruimte - op afspraak - dienst doen als condoleanceruimte en koffiekamer. Ook kunnen hier kleine diensten tot maximaal 18 personen worden gehouden.
De ook nieuwe sfeervolle 24-uursruimte wordt exclusief in gebruik gegeven aan de nabestaanden om zonder afspraak te kunnen waken bij hun dierbare. Er is een eigen pantry en toiletgelegenheid.
De 24-uursruimte is zowel van binnenuit als van buitenaf te bereiken.
Memorarium Gelderland beschikt over prachtige ruimtes en vele mogelijkheden voor een uitvaart naar wens, inclusief een informeel samenzijn na afloop van de uitvaartdienst vergezeld van een hapje en een drankje.
Desgewenst levert het Memorarium ook professionele nazorg.
Ook voor andere uitvaartverzorgers
Het Memorarium Gelderland verzorgt zelf uitvaarten maar faciliteert ook andere collega-uitvaartverzorgers. Zij kunnen het uitvaartcentrum, de ruimtes en alle faciliteiten gebruiken voor de door hen verzorgde uitvaarten. De eerste samenwerking is afgesloten met de ondernemer Johan Verhofstadt die per 1 juni is gestart als uitvaartverzorger.
Door de kleinschaligheid van het Memorarium ligt er geen tijdsdruk op de planning en is er veel ruimte en tijd voor een eigen inbreng en volop aandacht voor persoonlijke wensen.
De website www.memorarium.nl biedt volledige informatie over alles wat het Memorarium Gelderland heeft te bieden.
Voor uitvaartzorg is het Memorarium Gelderland dag en nacht bereikbaar via 026 361 77 00.

Nadere informatie omtrent het bovenstaande wordt u graag verstrekt door Hans de Kluijver, directeur van het Memorarium, telefonisch bereikbaar via 033 299 06 04 / 06 814 987 06, info@memorarium.nl en/of door Frank Lether van Presstige Public Relations, die telefonisch via 033 245 00 70 bereikbaar is.
Bunschoten, 9 juni 2015
KT Beheer B.V.