Stuur uw relaties en medewerkers eens een kaartje!

Persbericht geplaatst door ISA online op 26-05-2016
wenskaarten voor elke gelegenheid
Bijvoorbeeld bij een verjaardag, de geboorte van een kind, met kerst of bij ziekte. Een wenskaart wordt door de ontvanger altijd zeer gewaardeerd!

Uw wenskaarten bestelt u snel en voordelig in onze webwinkel. PrimeurCards is dé wenskaarten groothandel in Nederland. Wanneer u bent ingeschreven bij de KvK kunt u luxe wenskaarten voor elke gelegenheid bij ons bestellen.

Uniek: er geldt bij ons geen minimum afname! Dus ook als klein bedrijf kunt u gebruik maken van onze ongekend scherpe inkoopprijzen voor wenskaarten.

PrimeurCards is ook de geprefereerde groothandel voor veel detaillisten. Heeft u een winkel en wilt u meer marge op uw wenskaarten verkoop? Wilt u (veel) meer wenskaarten verkopen om uw omzet een boost te geven? Neem dan contact met ons op! Een van onze adviseurs komt graag vrijblijvend een keer bij u langs!

Nieuwe collectie geslaagd kaarten

U vindt bij ons wenskaarten voor elke gelegenheid en voor elk seizoen. Wij zijn continue bezig met het vernieuwen van ons assortiment. Net nieuw is onze collectie geslaagd kaarten. Bestel deze nu en verras de geslaagde straks met een leuke wenskaart van PrimeurCards!

Wij verwelkomen u graag in onze webwinkel!