Succes Concept Bona Gecertificeerd Vakman

Persbericht geplaatst door Bona Benelux BV op 17-04-2014
Succes Concept Bona Gecertificeerd Vakman

14+15 april 2014 was wederom een training Bona Gecertificeerd Vakman. De succesvolle trainingsdagen werden voor de 7e maal gehouden. “Wij kunnen dus wel concluderen dat dit concept een succes is,” aldus BGV-trainer Nico Booster van Bona. “De deelnemers zijn enthousiast en vinden het een geweldig idee. En ze steken er ook nog wat van op. Maar ook wij als Bona steken soms wat op van de vakman op de vloer. Eigenlijk is het een ‘driehoek-concept’, leverancier-parketteur- richting de consument. Voor de overige trainingsdata in 2014 zijn er al diverse inschrijvingen, maar het is nog niet vol. Er is dus nog plaats. Bij volle data en nog meer enthousiaste gegadigden zullen wij eind dit jaar een extra datum inplannen.”

Het doel is om de parketteur en de consument nader tot elkaar te brengen en Bona als leverancier ondersteunt beide partijen door middel van marketingmateriaal, advertenties etc. Nu reeds 68 mensen geslaagd door geheel Nederland. Zie ook www.bona.com/bgv