Suitable Home op de Wonen & Co beurs

Persbericht geplaatst door Suitable Home op 14-02-2011
Suitable Home op de Wonen & Co beurs

Van 17 t/m 20 maart zal er weer een Wonen & Co Beurs in de Martiniplaza te Groningen plaatsvinden. Dit jaar zal er voor het eerst een adviesplein ingericht worden. Hier kan men terecht voor het advies van interieurarchitecten maar ook voor kleurgebruik, energiebesparing etc…. Samen met een 4-tal collega verkoopstylisten zal dit jaar ook Suitable Home aanwezig zijn voor o.a. het geven van advies. Het advies zal voornamelijk bestaan uit het verkoop klaar maken van woningen (verkoopstyling). Daarnaast kan men ook terecht voor interieuradvies.

Verkoopstyling is sinds enige jaren ook geïntroduceerd in Nederland. Het is vanuit de Verenigde Staten via Groot-Brittannië in Nederland terecht gekomen. In de VS wordt er al meer dan 30 jaar met verkoopstylisten gewerkt. Er worden daar geen woningen meer verkocht zonder dat er een verkoopstylist aan te pas is gekomen. Het concept heeft zich dan ook inmiddels méér dan bewezen. Woningen worden hierdoor sneller verkocht en in de meeste gevallen tegen een hogere opbrengst!

Verkoopstyling is het neutraal maken van een woning zodat het een zo breed mogelijk publiek aantrekt. Dit kun je op verschillende manieren bereiken. Bijvoorbeeld door een andere meubelopstelling, het opbergen van persoonlijke spullen of door gebruik van accessoires. Als gecertificeerd verkoopstylist kan Suitable Home u daar alles over vertellen. Zeker ook iets om mee te nemen als u gaat deelnemen aan de Open Huizen Dag op 26 maart a.s. Voor deze Open Huizen Dag heeft Suitable Home een leuke aanbieding. Wanneer u zich aanmeldt voor een Verkort Consult (€ 90,00) van Suitable Home kan er gekozen worden voor een korting van € 10,00 of een leuke woonaccessoire t.w.v. € 15,00.

Om u zich alvast wat te oriënteren op de inrichting van de nieuwe woning is het een aanrader om een kijkje te nemen op de Wonen & Co Beurs. U bent immers van plan om te verhuizen! Naast het adviesplein kunt u op de beurs ook terecht voor allerlei nieuwtjes en trends op woongebied. Zo is er een ‘Outdoor’ gedeelte, een ‘Beeld &Geluid’ plein, een Designplein en nog veel meer. Wilt u er ook bij zijn? Suitable-Home geeft 2 entreekaarten weg. Wat moet u hiervoor doen? Heel simpel; door de volgende vraag te beantwoorden. Bij welk netwerk is Suitable Home aangesloten? Mail het antwoord door voor 10 maart a.s. op info@suitable-home.nlof kijk op www.suitable-home.nl. Op 11 maart wordt de winnaar bekend gemaakt.