Tempel van Hebzucht

Persbericht geplaatst door vmholding op 15-06-2017
Tempel van Hebzucht’ Een nieuw boek van Willem Mulder

‘Tempel van Hebzucht’, een nieuw boek van Willem Mulder

Na ‘Fout Geld’ en ‘Utrecht van Toen’ publiceert Willem Mulder op 16 juni 2017 via het selfpublishingplatform Brave New Books zijn derde boek ‘Tempel van Hebzucht’ (371 pagina's.) Het is een klopjacht op goud, verpakt in een spannend avontuur met vriendschap en humor.

Na de ontdekking van een mega goudzwendel moet Richard Genetti vluchten uit het Vaticaan. De zwendel is reeds eerder ontdekt door kardinaal Longo die het wil verzwijgen. De kardinaal is meedogenloos en schrikt er niet voor terug om mensen te laten verdwijnen. Hij zet een prijs op het hoofd van Richard, waarbij zelfs de maffia wordt ingezet. Het resultaat is een klopjacht dwars door Europa waarbij Richard uit de handen moet zien te blijven van een stel meedogen-loze moordenaars. Dan krijgt hij bij toeval hulp van een Australische commando eenheid en een beeldschone Japanse die wel raad weet met onbeschofte kerels. Er vallen slachtoffers maar er worden ook vriendschappen en romances gesloten voor het leven. Er ontstaat een spannend avontuur met een spectaculair einde langs en onder de grachten van Utrecht.

Over de auteur: Willem Mulder is getrouwd, heeft twee kinderen en is zelfstandig ondernemer. Hij is ook bestuurslid en columnist bij de vereniging Nederland -Finland.

Website: http://www.bravenewbooks.nl/willemmulder

Het boek is te koop bij www.bol.com/bravenewbooks. Pocket €24,95 E-book €7,50