Tentocamp gestart met tentverhuur in Zuid-Frankrijk

Persbericht geplaatst door Spelvaut Taal & Tekst Bureau op 03-06-2011
Tentocamp gestart met tentverhuur in Zuid-Frankrijk

Hilvarenbeek, 3 juni 2011 – Vanaf dit kampeerseizoen is Tentocamp als nieuwe speler in de markt gestart met de verhuur van luxe en compleet ingerichte tenten. Tentocamp biedt een verhuurconcept met alle ingrediënten voor een geslaagde vakantie. De compleet ingerichte luxe Safari Ecolodges en de ruime kampeertenten zijn sinds 27 mei in de verhuur op 13 campings in het zuiden van Frankrijk.

Eigenaren van het jonge bedrijf Tentocamp, Jack en Tonny de Kort, zijn geen vreemden in de kampeerbranche. Sinds 2004 runden zij een aantal campings in het zuiden van Frankrijk. Vanuit Nederland zijn ze vanaf begin dit jaar actief met het nieuwe bedrijf, waarbij de warme contacten in Frankrijk en hun ervaring als campinghouder zorgen voor een stevige basis en een betrouwbare partner. Hoewel Tentocamp dit jaar alleen in Zuid-Frankrijk actief is, zijn de eigenaren voornemens uit te breiden naar meer bestemmingen.

Accommodaties
De tenten van Tentocamp geven de kampeerder het gevoel van kamperen, met de luxe van thuis. Zo zijn de bedden zijn zeer comfortabel en is er een keuken om binnen of buiten te koken, uiteraard voorzien van koelkast. Tentocamp laat de kampeerder een vakantie met een grote ‘V’ beleven. De tenten van Tentocamp worden verhuurd van april t/m september, op www.tentocamp.nlis alle informatie te vinden.

Locaties
De geselecteerde campings liggen stuk voor stuk op aantrekkelijke locaties in de rust en ruimte van de natuur, verspreid over het zuiden van Frankrijk. In de omgeving van deze campings zijn volop mogelijkheden om er op uit te trekken, zowel cultureel als actief.

Noot voor de redactie
Voor meer informatie over dit persbericht en eventueel ondersteunend beeldmateriaal kunt u contact opnemen met Jack de Kort, eigenaar Tentocamp, telefoonnummer: 06-1388 8419, e-mail: info@tentocamp.nl.

Adresgegevens
Tentocamp