Til gaming, thuisbioscoop en sport naar een hoger niveau

Persbericht geplaatst door Epatra B.V. op 09-09-2011
Til gaming, thuisbioscoop en sport naar een hoger niveau

1 september 2011 – Voortbordurend op het succes van eerdere producten voor gaming en thuisbioscopen heeft Epson de EH-TW480 projector ontwikkeld. Deze biedt niet alleen fraai, scherp beeld, maar is ook zeer gemakkelijk te bedienen. De 720p HD-projector geeft gamers, filmliefhebbers en sportfans hoogwaardig beeld tegen een aantrekkelijke prijs.

Deze projector is voorzien van de nieuwste Epson-technologieën en levert een even hoog lichtrendement van wit en gekleurd licht van 2.800 lumen en een hoge contrastverhouding van 3.000:1 voor hoogwaardig beeld, ook bij daglicht. De 3LCD-technologie van Epson zorgt voor duidelijk en helder beeld dat vriendelijk voor de ogen is.

Dankzij de handmatige horizontale schuif en automatische verticale keystone-correctie is de projector snel en gemakkelijk in te stellen en is het beeld recht, ongeacht de hoek van de projector.

De projector heeft tal van aansluitmogelijkheden, waardoor op groot scherm beeld vertoond kan worden vanaf Blu-ray, gameconsoles of tv-decoders. Gamers kunnen nog veel meer van hun games genieten dankzij de specifieke kleurenmodus voor videogames, terwijl alle gebruikers dankzij de USB-lezer ook in een handomdraai foto's of een diavoorstelling kunnen laten zien zonder de projector op andere apparaten aan te hoeven sluiten.

“De EH-TW480 biedt veel geweldige functies zonder dat er een hoog prijskaartje aan hangt. Dankzij het dunne, lichtgewicht design kunnen gebruikers hun breedbeeldbeleving gemakkelijk meenemen, of het nou naar een andere kamer is of naar het huis van een vriend”, aldus Madlyne Colson, productmanager bij Epson Europe. “De projector kan snel worden ingesteld waardoor gamers snel online kunnen spelen en fans het begin van belangrijke sportevenementen niet hoeven te missen. Bovendien betekent de lange levensduur van 5.000 uur van de lamp dat ze ook veel langer van hun HD-Ready content kunnen genieten.”

De EH-TW480 is te koop vanaf november 2011.

Bel of mail het verkoopteam van Epatra voor meer info. (078-6911420 of info@epatra.nl)