Timeshare op RTL4

Persbericht geplaatst door Global Timeshare Terminal BV op 24-06-2015
Uw timeshare contract ontbinden
Timeshare op RTL4
Op zaterdag 27 juni om 16.00 uur, zal er in Nederland eindelijk eens aandacht geschonken worden aan het nijpende timeshare probleem. De firma Timesharestop uit Amersfoort, zal dan te zien zijn in het programma "Woontips". De medewerkers van Timesharestop zullen kort en bondig uit de doeken doen, wat nu precies Timeshare is en wat de gevolgen zijn van het aangaan van zo'n timeshare lidmaatschap. Belangrijk: Het gaat hierbij niet alleen om de vaststelling van het probleem, maar ook over de eventuele mogelijke oplossingen hiervoor. Timesharestop helpt timeshare gedupeerden bij het ontbinden van hun timeshare contract. Ze durven dit zelfs schriftelijk te garanderen!

Timeshare Problemen
De timeshare problemen waar timeshare eigenaren mee te maken hebben zijn vrijwel altijd dezelfde:Hoge-, jaarlijks stijgende onderhoudskosten
Het gebrek aan beschikbaarheid waneer men gebruik wil maken van de geboden ruilmogelijkheden via bijvoorbeeld RCI
Het feit dat timeshare resorts niet meer alleen voor leden zijn. Tegenwoordig is het eenvoudig mogelijk om vrijwel alle timeshare resorts te boeken via de bekende internet booking-sites. Ook al is men geen timeshare eigenaar. Het vreemde hierbij is dat de Niet- timeshare eigenaar vaak minder betaald dan de timeshare eigenaar, die op zijn beurt ook al een flink bedrag heeft moeten neerleggen om lid te mogen worden van een timeshare organisatie.
Timeshare eigenaren worden tijdens hun (timeshare) vakantie vrijwel altijd lastig gevallen door de daar aanwezige timeshare verkopers. Deze willen hen uiteraard meer verkopen of overzetten naar een punten-eigendom. Dit met vaak vervelende financiƫle gevolgen.
Ook al is er tijdens de aankoop iets anders gezegd; Timeshare is, mede dankzij de opkomst van het internet, niet meer te verkopen. Sterker nog... Indien een timeshare eigenaar zijn timeshare bedrijf benaderd met de mededeling dat ze hun timeshare willen teruggeven aan het timeshare bedrijf - ( zelfs gratis) deze gewoon zegt dat ze dit niet terug willen hebben! Vreemd, vindt u ook niet? Stelt u zich eens voor dat u dit zou doen met uw nieuw gekochte auto: U koopt een nieuwe auto in het jaar 2012 en na 2 jaren wilt u de auto niet meer hebben. U gaat naar de verkopende dealer waar u de auto heeft gekocht en zegt "U mag mijn auto gratis terugnemen". Denkt u dat deze hierop NEE zal zeggen? Uiteraard niet, want deze verkoper kan deze auto dan snel weer verkopen
Als laatste, actuele, probleem willen we vermelden dat timeshare eigenaren steeds vaker het slacht offer worden van de zogenaamde 'Cold Callers', dit zijn personen of bedrijven die timeshare eigenaren uit het niets benaderen met de mededeling dat ze een koper hebben gevonden voor hun timeshare eigendom. Deze (niet-bestaande) kopers, zijn altijd bereid, zo zeggen ze, om veel geld te betalen voor uw timeshare eigendom! Wel moeten er eerst nog wat achterstallige kosten worden betaald, of er moet een security deposit worden betaald, alvorens men kan overgaan tot de effectieve verkoop. U begrijpt natuurlijk dat, nadat de timeshare eigenaar dit bedrag heeft overgemaakt aan zo'n Cold Caller, Het gedl natuurlijk weg is, de Cold Caller is meestal ook verdwenen, maar uw timeshare eigendom staat nog steeds op uw naam. Deze Cold Callers zijn een groot probleem aan het worden momenteel. Met betrekking tot de Nederlandstalige timeshare eigenaar willen we zeggen dat er momenteel een cold caller actief is. KLIK HIER voor meer info. Dit soort bedrijven of personen horen natuurlijk thuis in de categorie Timeshare Oplichting
Gelukkig is er nu dus een oplossing voor de timeshare problemen van de vele timeshare eigenaren. Timesharestop in Nederland is hierin uw partner. Zij realiseren een gegarandeerde timeshare contract ontbinding. Ook voor de vakantiegangers die gedupeerd zijn tijdens hun vakantie, staan zij met raad en daad terzijde. De uitkomst is altijd positief. Voor een objectief advies met betrekking tot Timeshare kunt u terecht bij Timesharestop in Amersfoort. Zij hebben zich al zeer vaak bewezen en zullen dit blijven doen!
De vakantieganger van vandaag, mag niet de timeshare eigenaar van morgen worden!
Heeft u nog vragen n.a.v. de uitzending op RTL4 of wilt u uw timeshare contract laten ontbinden? Neem dan contact met ons op. Tel. +31 33 2022 096 of per Email
Uitzending:Timesharestop op RTL4, zaterdag 27 juni om 16.00 uur. Programma: "Woontips" dat wordt gepresenteerd door Sander Foppele.