Todd Reclamemakers stapt in werk- en bedrijfskleding

Todd Reclamemakers stapt in werk- en bedrijfskleding

Todd Workwear nieuwe tak van sportvan Hoevelakense reclamemakers

Bedrijfs- en werkkleding uit Hoevelaken

HOEVELAKEN – Todd Reclamemakers in Hoevelaken heeft een verrassende nieuwe stap gezet in zijn dienstverlening aan bestaande en nieuwe klanten. Onder de naam Todd Workwear houdt een aparte service van het reclamebureau zich al enige tijd met groeiend succes bezig met de levering en het bedrukken of borduren van bedrijfs- en werkkleding. Todd Reclamemakers opende zelfs een eigen winkel annex showroom in het pand aan de Zwarte Goorderweg in Hoevelaken. Binnenkort wordt Todd Workwear landelijk gelanceerd met een aantal opvallende commercials op Radio NL.

“Het lijkt misschien wat vreemd, een reclamebureau dat ook in werkkleding doet, maar dat is het toch echt niet”, zegt directeur Richard Todd. Hij zette Todd Workwear op met Bianca Wernsen, die bij Todd Reclamemakers verantwoordelijk is voor marketing en communicatie. “Veel van onze klanten zijn bedrijven waar de medewerkers bedrijfs- of werkkleding dragen, die werken in bijvoorbeeld bouw, horeca of bij garagebedrijven. Die klanten willen we graag compleet bedienen. Daarom hebben we Todd Workwear in de markt gezet.”

Todd Workwear is dealer van topmerken als Snickers en Fristads, maar ook New Wave, Kansas, KLM, dragen stevig bij aan een veelzijdige collectie van stoere en degelijke werkkleding en stijlvolle bedrijfskleding. Richard Todd: “Bedrijfskleding is bij onze klanten steeds meer in trek omdat het aanbod en de veelzijdigheid steeds breder worden en de uitstraling steeds modieuzer.”

Todd Workwear verzorgt naar wens ook de bedrukking of borduring van bedrijfskleding met logo’s of promotieteksten. Richard Todd: “Dat levert ondernemingen meer naamsbekendheid op en het versterkt hun band met de klanten op een heel persoonlijke manier. Want kleren maken wat ons betreft niet alleen de man, maar ook de onderneming waar hij voor werkt.”

Het uitgebreide en op alle branches gerichte assortiment van Todd Workwear is alleen al daarom heel wat uitgebreider dan alleen de wat traditionelere werk- en bedrijfskleding. Ook kleurige T-shirts en tops, sportieve polo’s en stoere fleecejackets zijn te zien en uit voorraad te koop bij Todd Workwear in Hoevelaken (bedrijfskledinghoevelaken.nl).

Volgens Richard Todd is Todd Workwear een behoorlijke versterking van zijn bedrijf, waar bestaande en nieuwe relaties veel baat bij hebben. “We kunnen onze klanten nog beter van dienst zijn met deze waardevolle extra service.” Is Todd Workwear daarmee Het Gouden Idee van Todd Reclamemakers? Richard Todd blijft er nuchter onder. “Voor ons geldt vooral: goed luisteren naar wat onze klanten willen en daar steeds weer een creatieve invulling aan geven. Want als reclamemakers weten we al lang dat goede reclame echt niet uit een grachtenpand hoeft te komen.”

(Noot voor redacties: voor meer informatie kunt u bellen met Richard Todd van Todd Reclamemakers/Todd Workwear, 033 - 2538143).