Topclick Nederland lanceert vernieuwd Partnerprogramma

Persbericht geplaatst door Topclick Nederland op 20-03-2012
Topclick Nederland lanceert vernieuwd Partnerprogramma

Topclick Nederland blaast in het eerste kwartaal van 2012 haar Partnerprogramma nieuw leven in. In het afgelopen jaar heeft het bedrijf haar marktpositie verstevigd en het productportfolio flink uitgebreid. Door een groep actieve partners aan zich te binden, kan het bedrijf de MKB-markt via verschillende kanalen benaderen en hoopt het in korte tijd het klantenbestand te vergroten.

Met het vernieuwde Partnerprogramma richt Topclick zich op ondernemers die graag kwaliteitsproducten aan het MKB verkopen. Het Partnerprogramma geeft partners de mogelijkheid Google Adwords, websites en video’s aan hun connecties aan te bieden, zonder dat ze zelf de uitvoering op zich hoeven te nemen. Topclick partners ontvangen voor elke order een aantrekkelijke commissie en bouwen tevens aan een duurzame relatie met hun klanten.

Voordelen voor beide partijen
“Het is een ideale oplossing”, vertelt Martin Heidekamp, Verkoop Directeur bij Topclick Nederland. “Topclick kan haar klantenbestand in rap tempo uitbreiden, zonder de eigen verkooporganisatie op te schalen. Doordat de vaste lasten voor Topclick lager uitvallen, ligt de commissie die we uitkeren aan onze partners een stuk hoger. Dat maakt deze constructie voor beide partijen erg interessant. Een Topclick partner heeft alle vrijheid en bepaalt zelf hoe actief hij de producten gaat verkopen. De partners die zich al hebben aangemeld voor het programma zijn zeer enthousiast en zijn direct aan de slag gegaan. De eerste klanten via onze partners zijn inmiddels succesvol ingeschreven”, aldus Heidekamp.

Kwaliteit en service
Topclick heeft zich goed voorbereid op de mogelijke exponentiële groei op korte termijn en heeft diverse risico’s ingecalculeerd. Interne processen zijn dusdanig geoptimaliseerd dat het team van campagnemanagers en de klantenservice in rap tempo kan worden opgeschaald. Heidekamp: “Wij hebben tot doel klanten voor de lange termijn aan ons te binden, en we zijn ons er terdege van bewust dat dit gepaard moet gaan met voldoende rendement en persoonlijke aandacht. Iedere klant beschikt daarom over een persoonlijke campagnemanager, die Google gecertificeerd is, en het directe aanspreekpunt is voor de klant. Zo kunnen we de kwaliteit en service garanderen die onze partners en onze klanten verwachten.”

Informatieavond voor potentiële partners
Topclick Nederland organiseert twee keer per maand een inloopavond voor geïnteresseerden op haar kantoor in Amsterdam. Tijdens die avond krijgen potentiële partners informatie over onder meer de producten, het verdienmodel en de procedures. Ondernemers die zich als partner aan Topclick binden volgen een producttraining en kunnen gebruik maken van branded verkoop- en marketing materiaal. Ook is een speciaal partnerplatform ontwikkeld dat partners inzicht biedt in de status van hun orders en verdiende commissie.

Over Topclick Nederland
Topclick (http://www.topclick.nl) is sinds 2006 actief op de Nederlandse markt en heeft al duizenden bedrijven geholpen met hun vindbaarheid op internet. Topclick is altijd op zoek naar de meest rendabele oplossing voor ondernemers en biedt als totaaloplosser alle benodigde producten en diensten onder één dak.

Voor de redactie:

Noot voor de redactie:
Kijk hier voor meer informatie over het Partnerprogramma. Voor vragen kunt u contact opnemen met Gonneke Daris, Communicatiemanager: gdaris@topclick.nl of 020-2621359.

deel deze pagina:
Meer van Topclick Nederland:
Meestgebruikte trefwoorden
van Topclick Nederland: