Topclick Nederland viert 5-jarig bestaan

Persbericht geplaatst door Topclick Nederland op 17-10-2011
Topclick Nederland viert 5-jarig bestaan

Topclick Nederland viert in de maand oktober haar 5-jarig jubileum. In de afgelopen vijf jaar heeft het bedrijf zich ontwikkeld van online bedrijvenzoekmachine tot one-stop-shop op het gebied van internetmarketing voor ondernemers.

5-jarig jubileum
Het ís natuurlijk bijzonder: een 5-jarig jubileum in deze dynamische internetmarketing industrie. De concurrentie is hevig en continu innoveren is noodzakelijk om de ontwikkelingen binnen de industrie bij te houden. Jakomijn van Herpt, directeur bij Topclick Nederland: “We spelen in op alle ontwikkelingen, maar nemen daarbij de klant als uitgangspunt: pas als we er zeker van zijn dat het voor de ondernemer bijdraagt in termen van rendement en vindbaarheid, nemen we een product op in onze Succesformule. We doen dus zeker niet alles, maar bieden óók diensten die niet standaard zijn, zoals een Video Commercial.”

Topclick onderscheidt zich daarnaast van de concurrentie door een persoonlijke benadering. Zo heeft elke klant een direct aanspreekpunt, een campagnemanager die de campagne niet alleen opzet, beheert en optimaliseert, maar ook met de klant meedenkt om op andere manieren meer rendement te behalen. Hierdoor weet Topclick duurzame relaties met de klanten op te bouwen en hen voor lange tijd aan het bedrijf te binden.

Terugblik op 5 jaar Topclick
Sinds de start heeft Topclick duizenden bedrijven geholpen met hun vindbaarheid op internet. In 2010 werd dit succes Topclick bijna fataal, mede doordat veel klanten door de economische recessie niet aan hun betalingsverplichtingen konden voldoen. Topclick is er echter in geslaagd de propositie te wijzigen en de interne processen aan te scherpen. Door het frequente contact met de klant worden eventuele betalingsproblemen nu sneller geïdentificeerd en opgelost.

Topclick heeft in de afgelopen vijf jaar zowel hoogtepunten als dieptepunten gekend, maar staat nu sterker in de markt dan ooit tevoren. “Onze medewerkers zijn gepassioneerd en voelen zich sterk verbonden met het bedrijf en onze klanten. We hebben veel high-potentials rondlopen, die juist in minder stabiele tijden veel naar zich toegetrokken hebben en zich daardoor erg snel ontwikkelen. Dat is niet alleen goed voor het bedrijf, maar ook iets waar ik enorm trots op ben”, aldus Van Herpt.

Feestmaand en toekomst
Deze maand staat Topclick stil bij het 5-jarig jubileum: bestaande klanten worden verrast met een ludieke e-card, nieuwe klanten worden benaderd met een jubileumpromotie, en natuurlijk wordt er gefeest met de medewerkers. Intussen kijkt Van Herpt vooral naar de toekomst. Want niet alleen nationaal, maar ook internationaal groeien staat hoog op de agenda. Met een uitgebalanceerd productportfolio en een gedreven team van medewerkers en partners, is Van Herpt overtuigd alle tools in handen te hebben om de expansie op korte termijn in gang te kunnen zetten.

Over Topclick Nederland
Topclick (http://www.topclick.nl) is sinds 2006 actief op de Nederlandse markt en heeft in vijf jaar tijd duizenden bedrijven geholpen met hun vindbaarheid op internet. Topclick is altijd op zoek naar de meest rendabele oplossing voor ondernemers en biedt als totaaloplosser alle benodigde producten en diensten onder één dak.

Voor de redactie:

Noot voor de redactie: Voor meer informatie of vragen kunt u contact opnemen met G. Daris, communicatiemanager bij Topclick Nederland: gdaris@topclick.nl of 020-2621350.

deel deze pagina:
Meestgebruikte trefwoorden
van Topclick Nederland: