Training time management voor studenten die het bedrijfsleven in stappen

Persbericht geplaatst door lieke op 18-12-2012
Enschede, 18-12-2012
Het eerste wat duidelijk wordt als je van school het bedrijfsleven in rolt is dat er effectief en snel gewerkt moet worden. Op school wordt er vaak waarde gehecht aan de opmaak van verslagen met afbeeldingen en dergelijke. Op het werk gaat dat anders en gaat het puur om de conclusies en actiepunten die uit een document voort komen. Er bestaat dus een verschil in het benaderen van een rapport op school vergeleken met op het werk.
Door het verschil in hoe rapporteren gemaakt moeten worden kunnen werknemers die fris van school komen wel eens moeite hebben met het behalen van deadlines. Het actiegericht en “to the point” schrijven van aanbevelingen is toch heel anders dan men gewend is van school. De ene persoon pakt de nieuwe werkmethode vrij snel op en heeft geen moeite met het aanpassen aan een bepaalde werkmethodiek. Anderen kunnen daar meer moeite mee hebben waardoor vooral zij veel kunnen hebben aan een training time management. Een dergelijke training helpt de cursist om de focus te behouden op de taken die belangrijk geacht worden. Zo leer je taken netjes te prioriteren en op de juiste volgorde af te ronden of delegeren waar de mogelijkheid bestaat. Zo bewaak je de tijd die je hebt afgeblokt voor hetgeen de hoogste prioriteit heeft.
Een cursus time management heeft ook bewezen van veel waarde te zijn voor personen die al jaren lang meedraaien in het bedrijfsleven. Door de tijd heen kunnen slechte gewoonten insluipen die ten koste gaan van de productiviteit. Door een time management cursus te doen leer je verkeerde methoden af en ruil je ze om met methoden die je effectiever maken in het werk dat je doet.
Een training time management die betrouwbaar is en vele tevreden cursisten heeft geholpen effectiever te werken is de training van “Het Effectieve Werken”. Vooral in het bedrijfsleven is deze training erg populair. Neem voor interesse naar een cursus over time management contact op.
Het Effectieve Werken B.V.
Zuiderhagen 34
7511 GL Enschede