Vakantie in Hotel Eugenia Victoria

Persbericht geplaatst door magicland op 12-03-2013

Hotel Eugenia Victoria in het kort. Geniet hier van de vele faciliteiten die het hotel te bieden heeft! Hotel Eugenia Victoria is al jaren geliefd bij de D-reizen klanten. Voor de nodige ontspanning kunt u terecht in de sauna of het stoombad. Een hole-in-one slaan tijdens een spelletje minigolf of trainen in de fitnessruimte? Hier kan het! Ook kunt u genieten van de heerlijke zon op het strand of shoppen in het gezellige centrum.

In een vrij levendige omgeving, op ca. 1,3 km van het strand. Het strand is te bereiken via een deels hellende weg en traptreden. Op ca. 200 m van het centrum Gran Chaparral. De winkel- en uitgaanscentra Kasbah, Metro en Plaza liggen op ca. 650 m van het hotel. Er is een bushalte op ca. 450 m. Bovendien rijdt er regelmatig een hotelbusje naar het strand.

De ruim en verzorgd ingerichte juniorsuites van Hotel Eugenia Victoria zijn voorzien van tv, koelkast, huurkluisje, zithoek en een open slaapgedeelte met ventilator. Badkamer met bad, douche, toilet en föhn. Balkon met zitje.

De familiekamers van Eugenia Victoria zijn gelijk, echter met een slaapbank in het zitgedeelte en een extra bed voor de 4e persoon (2 volwassenen + 2 kinderen t/m 14 jaar).

Hotel Eugenia Victoria is een zeer bijzonder hotel. Het gemoedelijke hotel Eugenia Victoria beschikt over een lobby met receptie, internethoek, WiFi, liften, diverse bars, buffetrestaurant, poolbar, ruim opgezette tuin met een groot zwembad en een zonneterras met ligbedden en parasols. Voor de sportieve vakantieganger biedt het hotel fitness, tennis, minigolf, squash, tafeltennis, tafelvoetbal en biljart. Hotel Eugenia Victoria heeft een uitgebreid animatieprogramma voor jong en oud en elke avond live-muziek op het terras. Tevens een vernieuwd en uitgebreid wellnesscenter met binnenbad, sauna, stoombad, Dode Zeebad, waterbedden, watergrot, zoutcabine, jacuzzi's, kapper, massage en diverse schoonheidsbehandelingen. Voor de kinderen is er een apart kinderbad, speeltuin en miniclub (4 t/m 12 jaar). Sommige faciliteiten zijn tegen betaling en/of seizoensgebonden. Zie voor mee info www.hoteleugeniavictoria.nl