Vakantiehuis Frankrijk?

Persbericht geplaatst door Interhomebelgie op 16-10-2012

De voordelen van een Interhome vakantiehuis.

Uit verschillende enquêtes blijkt dat, van alle Europeanen, Belgen het minst op hun vakantie besparen. Autovakanties zijn het populairst, bovendien huren Belgen steeds vaker een vakantiewoning op hun favoriete bestemming. Welke voordelen heeft u bij het huren van een Interhome vakantiehuis?

1. Uw privacy

U geniet het meest van uw privacy in een vakantiehuis. Dit kan omdat u een Interhome vakantiehuis vaak voor u en uw familie of vrienden tijdens uw hele vakantie kunt huren. Zo kunt u tijdens uw verblijf een gezellige barbecue organiseren, een frisse duik nemen in uw privézwembad en uw kinderen kunnen ravotten in de tuin zonder zorgen te hoeven maken om andere gasten te storen.

1. Veel opties

Er zijn heel wat mogelijkheden wanneer u uw vakantie in een eigen vakantiewoning doorbrengt. Zo is een Interhome vakantiehuis ideaal voor gezinnen met kleine kinderen en is een verblijf met een groep vrienden vaak gezelliger in een vakantiewoning. Vakantiehuizen zijn er in alle maten en stijlen, van hedendaagse moderne vakantiewoningen en rustieke chalets tot luxueuze landhuizen, precies op te voldoen aan de wensen van verschillende vakantiegangers. Zo zijn er vakantiehuizen op wandelafstand van het strand, chalets meteen naast de piste en appartementen in het hart van de stad. Bij Interhome kiezen gasten uit 32.000 vakantiewoningen en appartementen in 29 landen, ook huisdieren zijn vaak welkom.

1. Betaalbaar

Een gezin of vriendengroep met meer dan vier leden huren in een hotel vaak twee of meer kamers. Wanneer u een eigen vakantiewoning huurt, betaalt u voor een woning met twee of meer kamers. Dat scheelt aanzienlijk in prijs. Bovendien heeft Interhome een speciaal “CheepCheep”-aanbod voor prijsbewuste gezinnen en vrienden, al vanaf € 6 p.p.p.n.

1. Thuis

Wanneer u met uw gezin of vrienden op zoek bent naar een gezellige sfeer, is een eigen vakantiewoning een aanrader. Vaak ontbreekt in hotels een gezamenlijke ruimte waar u in alle rust kunt genieten van elkaars aanwezigheid. Gezinnen hebben ook alle comfort van thuis en kinderen kunnen in een geborgen sfeer plezier maken. In een vakantiehuis kunt u genieten van de ongedwongen levensstijl van een stad en voelt u zich één met de lokale bevolking. U kunt na een uitstap ontsnappen aan de gekmakende menigte en tot rust komen in uw eigen vakantiewoning

Voor aanvullende informatie:

Thijs van Oss, commercieel manager Interhome NV, tel: +32 2 626 29 80, thijs.vanoss@interhome.be

Meestgebruikte trefwoorden
van Interhomebelgie: