Vakantiehuis Rome

Vakantiehuis Rome

Vakantiehuizen Rome

Interhome biedt nu ruim 160 appartementen in Rome

Interhome biedt haar klanten een unieke ervaring aan in de hoofdstad van Italië. Een vakantiehuis in Rome geeft de klant het gevoel dat ze tijdelijk in een andere wereld zijn. Keizerlijke paleizen, schitterende monumenten, waardevolle kunstschatten en de Vaticaanse staat zijn met één stap uit de deur van het appartement bereikbaar.

De appartementen in Rome bevinden zich in een stad vol cultuur en geschiedenis. Op elke hoek van de straat is er te zien dat dit de hoofdstad was van de oude Romeinen. De stad is zo mooi dat het wel lijkt alsof het één grote openluchtmuseum is. Een bezoek aan het Colosseum of de Trevi-fontein is dan zeker ook de moeite waard.

De appartementen in Rome van Interhome zijn stuk voor stuk prachtige appartementen verspreid over de hele stad. Vakantiegangers vinden vlakbij hun appartement de mooiste pleintjes en de oudste gebouwen. Zo kan de klant verblijven in Rome Centro Storico, het historisch centrum van Rome. Of net even buiten de stad, om toch nog even te genieten van de rust van de regio Lazio.

In Rome kan er heerlijk worden gegeten. Met de verse producten van de markt op de pleintje kan er in het appartement in Rome genoten worden van een zelfgemaakte traditionele maaltijd.

De appartementen in Rome bevinden zich in een unieke stad die door velen worden gezien als de mooiste stad ter wereld. Rome is een mystiek plek en een lust voor het oog. De diversiteit in de stad maakt Rome een stad voor iedereen. Kerken en theaters, Sixtijnse kapel en het Pantheon of de Spaanse trappen bij Piazza di Spagna. Het is allemaal met een stap uit de deur bereikbaar met een appartement in Rome.

Interhome is marktleider in bemiddeling van ruim 32.000 exclusieve vakantiehuizen, appartementen en chalets in 28 landen wereldwijd. Interhome verhuurt uitsluitend vakantiehuizen van privéhuiseigenaren, maar ook op vakantieparken. Met de meer dan 46 jaar ervaring op het gebied van verhuur van vakantiewoningen onderscheidt Interhome zich op een innovatieve manier. Interhome Nederland is gevestigd in Rijswijk, het hoofdkantoor in Zürich en is 100% eigendom van de Hotelplan Travel Group.

www.interhome.nl

Voor meer informatie kunt u zich richten tot Rene Drummen, Commercieel Manager Interhome Vakantie B.V., telefoonnummer: 070 414 10 32 / e-mail: rene.drummen@interhome.nl.

Meestgebruikte trefwoorden
van Interhomebelgie: