Valua: Nieuwe accessoires voor je Galaxy S3 of je Galaxy Note

Persbericht geplaatst door Trendigo op 25-06-2012
Valua: Nieuwe accessoires voor je Galaxy S3 of je Galaxy Note

Naast de smartphone en tablet accessoires van de bekende A-merken Griffin, Belkin, xqisit en meer, biedt webwinkel Trendigo onder haar huismerk Valua een ruim aanbod aan trendy en betaalbare accessoires voor smartphones en tablets.

Uitgebreid assortiment Valua
Het huismerk Valua heeft inmiddels een ruim assortiment aan leuke sleeves, handige cases en trendy hoesjes voor alle nieuwe modellen smartphones, waaronder de Samsung Galaxy S3, maar ook de Galaxy Note en nog vele andere modellen. Alle producten kenmerken zich door een aantrekkelijke prijs, gekoppeld aan een handig ontwerp en trendy kleuren. Dus wil jij je Samsung Galaxy S3 of Note op een trendy manier beschermen, dan zijn de cases en hoezen van Valua de ideale keuze.

Veilig en zonder verborgen kosten winkelen
Webwinkel Trendigo biedt via een overzichtelijke site de keuze uit honderden accessoires. Kies eenvoudig je smartphone via het menu en zie in een oogopslag welke producten erbij passen. Bij Trendigo staat klantenservice hoog in het vaandel en zijn er geen verborgen kosten voor bezorging of betaling. Alle bestellingen worden gratis thuisbezorgd via PostNL en betaalmogelijkheden zijn o.a. iDeal en PayPal. Daarnaast is Trendigo lid van de Stichting Webshop Keurmerk.

Contactinformatie:
Mevr. W.S. Chan