Veiling inventaris slagerij Simon Kelder te Koog aan de Zaan

Persbericht geplaatst door Veilingwinnaar op 16-06-2015
Wegens stopzetting van Slagerij Simon Kelder te Koog aan de Zaan veilen we gehele inventaris.
Zaandam, 16 juni 2015 – Na 25 jaar klanten te voorzien van ambachtelijke vers vlees gaat slagerij Simon Kelder sluiten. Simon Kelder deed ook mee ' Proef de Zaanse slagers' net als 15 andere slagers in de Zaanstreek. Deze slagerij stond ook lokaal bekend als een goede ambachtelijk slager.

Op Veilingwinnaar.nl staat de gehele inventaris open voor biedingen. Zo zijn er bijvoorbeeld een aantal vitrines met plaatkoeling, RVS werkbanken en Diverse rea rekken te vinden. Maar ook op de Mercedes Benz vito bedrijfsbus kan geboden worden. De verkoop via een veiling levert een groot kostenvoordeel op voor de consument. Bezoekers van de website veilingwinnaar.nl kunnen van 15 t/m 22 juni bieden op de kavels. Vooral voor horeca ondernemers is deze veiling erg interessant door de diversiteit en de zeer lage startprijzen. De kavels kunnen op 24 juni opgehaald worden in Koog aan de Zaan.

De openingsprijzen zijn interessant voor een ieder, de kavels worden aangeboden voor een schijntje van de nieuwwaarde.

Over Veilingwinnaar.nl:

Veilingwinnaar BV veilt inboedel en restpartijen uit faillissement, reorganisatie of overtollige voorraad in opdracht van curatoren, banken en bedrijven. Wekelijks worden er nieuwe veilingen georganiseerd via www.veilingwinnaar.nl