Verfijnde catering in Limburg

Persbericht geplaatst door VanMelick op 25-08-2015
Verfijnde catering in Limburg
Door jarenlange ervaring en een groot aantal geslaagde projecten mag VanMelick Catering zich rekenen tot hét cateringbedrijf in Limburg. Het bedrijf heeft de expertise om grote evenementen te organiseren maar ook voor uw verjaardag of jubileum ligt bij VanMelick in goede handen. Bedrijven of organisaties kunnen bijvoorbeeld ervoor kiezen om een evenement in de indrukwekkende Rodahal Kerkrade te organiseren terwijl particulieren kunnen kiezen voor het idylische Kasteel Hoensbroek.

De kracht van VanMelick Catering Limburg ligt in de balans tussen het organiseren van grote events en kleinere, persoonlijke feesten. Bij VanMelick gaat het om de totale beleving van de klant, los van natuurlijk het eten en drinken letten wij sterk op de decoratie, de muziek, het thema, de bediening en meer! De mentaliteit van 'alles moet kloppen en net een tikkeltje extra bieden' is dé onderscheidende factor van VanMelick Catering.

Voor meer informatie over onze diensten, feestlocaties en onze rijke geschiedenis mag u een kijkje nemen op http://www.vanmelick.nl/.