Verhuis simpel en goedkoop – Peacock Selfstore

Persbericht geplaatst door stefanvdmeer op 10-07-2014

Gaat u binnenkort (tijdelijk) verhuizen of staat u een verbouwing te wachten? Met Peacock verhuisservice, kunt u letterlijk alle kanten op!

U vindt een verhuisbedrijf te duur? Daar hebben wij de juiste oplossing op gevonden. Bij Peacock kunt u Doe-het-Zelf verhuizen met een City trailer. U kunt de City trailer al huren vanaf slechts 295,- euro, dit is inclusief het standaard verhuispakket. De City trailer biedt u maar liefst 60 m3. Met het standaard verhuispakket bent u voorzien van een hondje, een draad kar, een steekwagen, twee sjorbanden en 15 verhuisdekens.

Heeft u niet voldoende hulptroepen? Dan kunnen wij u extra mankracht bieden tegen een bedrag van 30,- euro per uur per persoon.

U kunt ook terecht bij Peacock voor grootschalige verhuizingen, zoals projectverhuizingen voor bedrijven, scholen en organisaties. Binnen geringe tijd realiseren wij uw verhuizing naar uw nieuwe locatie. Wij zijn in staat om iedere verhuizing perfect en voordelig uit te voeren.

Door onze jaren lange ervaring en opgedane kennis, is Peacock uitgegroeid naar een betrouwbare verhuisservice in diverse zorginstellingen in Noord-Holland. U kunt bij ons terecht voor zowel collectieve- als individuele zorgverhuizingen. Wij zullen de goederen met zorg verhuizen en hebben begrip voor de emotionele omstandigheden.

Bel voor een kennismakingsgesprek 0299-679797, of stuur een e-mail naar info@selfstore.nl of vul het contactformulier op onze website in: http://www.selfstore.nl/. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Selfstore, Think inside the box