Verzorgingshuis Ebbe en Vloed Oude-Tonge onder de hamer

Persbericht geplaatst door Veilingwinnaar op 27-08-2013
Verzorgingshuis Ebbe en Vloed Oude-Tonge onder de hamer

Oude-tonge, 27-08-2013. Wegens de verhuizing van verzorgingshuis Ebbe en Vloed is er een groot deel van de inventaris achtergebleven. Dit alles wordt voor weinig onder de hamer gebracht door Veilingwinnaar.

In deze tijd van crisis is het financieel niet altijd mogelijk om producten nieuw te kopen, maar toch wilt u nog steeds goedwerkende apparatuur voor een redelijke prijs en hier komt Veilingwinnaar in beeld. Doordat alle producten worden geveild staat er geen verkoop prijs vast, alleen een startbod dus u bepaald zelf de prijs!

Je kan het zo gek niet bedenken maar van elektrisch bed tot aan professioneel grootkeuken apparatuur en zelfs het noodaggregaat van het gebouw wordt verkocht.

Nieuwsgierig geworden? De kijkdag is op 6 september tussen 11:00 en 14:00 Washingtonstraat 2 in Oude-Tonge.

Veilingwinnaar heeft altijd een groot aanbod aan horeca apparatuur online staan. Het aanbod verschilt van complete restaurant interieurs, lunchrooms tot afzuigkappen en pizza ovens.

Veilingwinnaar B.V. heeft elke week nieuwe veilingen, deze worden geveild via de website www.veilingwinnaar.nl. De veilingen bestaan uit inboedels en restpartijen uit reorganisatie, faillissement of overtollige voorraad dit is in opdracht van curatoren, bedrijven en banken. Als u een bod wilt plaatsen, kunt u zich gratis registreren op de site van veilingwinnaar.