Vicore Fitness uit Amerika nu ook in Nederland

Persbericht geplaatst door Lifemaxx op 10-01-2012
Vicore Fitness uit Amerika nu ook in Nederland

Rotterdam, 10 januari 2012 - U kent het wel; oefeningen met gewichten op een gymball. In Amerika deden ze deze oefeningen veelvuldig tot dat er ongelukken gebeurden en sportscholen flinke schadeclaims moesten uitbetalen. Hier is nu een oplossing voor: dé nieuwe sensatie uit Amerika, next level fitness met de Vicore Fitness Core Bench!

De Vicore Fitness producten zijn ontworpen rond de universele wet; elke actie heeft een tegengestelde en gelijke reactie. Met deze wet in gedachte is de Vicore Fitness Core Bench ontwikkeld met bewezen methoden voor het verbeteren van kracht en opbouw van spieren.

Een belangrijk onderdeel van de Vicore Fitness producten is een zeer dynamisch component genoemd de Body Link System. Het is een enorm sterk membraan, die, wanneer het gevuld is met lucht, een zeer instabiele ondergrond creëert. Deze instabiliteit zorgt ervoor dat de gebruikers alle spieren aanspannen om hun evenwicht te bewaren. Pak er een dumbbell set bij en je hebt de beste formule bedacht voor niet alleen de bovenste extremiteiten op te bouwen, maar op hetzelfde moment ook je coördinatie, evenwicht en behendigheid te verbeteren.

De Vicore Fitness Core Bench is vanaf 10 januari 2012 in Nederland te koop bij Lifemaxx Fitness Accessories (exclusieve Benelux distributeur Vicore Fitness) naast het al complete assortiment professionele fitness,- aerobics-, en PT accessoires. Voor meer (verkoop)informatie kunt u contact opnemen met 010-4159800 of een e-mail sturen naar info@lifemaxx.com.

Meer informatie over Vicore Fitness en Lifemaxx vindt u op volgende webpagina’s:

Vicore Fitness: http://vicorefitness.com/vicore-core-bench-pro.php

Vicore Fitness Core Bench demonstratie: http://www.youtube.com/watch?v=jb2Ai0AFcfI

Lifemaxx Fitness Accessories: http://www.lifemaxx.com

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Denise Doolhof
Telefoonnummer: 010-415 98 00