Videoconference-meubel van Vogel’s Professional wint red dot award

Persbericht geplaatst door Epatra B.V. op 10-05-2012
Videoconference-meubel van Vogel’s Professional wint red dot award

Vogel’s Professional heeft een prestigieuze internationale prijs in de wacht gesleept. Het videoconference-meubel PFF 5100, dat dit jaar op de professionele vakbeurs ISE werd geïntroduceerd, is onderscheiden met een red dot award: product design 2012.

De red dot award is de meest gerenommeerde internationale design prijs. De inzendingen worden beoordeeld door een internationale jury van ontwerpers en design experts. Red dot: "Dit jaar namen ongeveer 1.800 bedrijven uit 58 landen deel. De jury stond voor de zware taak om in totaal 4.514 inzendingen in de categorie productontwerp te beoordelen. Uiteindelijk kwamen alleen de allerbeste producten uit een kring van top deelnemers door de selectie."

"Dit is een enorme erkenning voor Vogel's Professional door een onafhankelijke internationale jury. Ik ben bijzonder trots dat we tot de winnaars behoren", aldus Marcel Vogels, Business Unit Manager van Vogel's Professional.

Stijlvol meubel voor videoconferencing
De PFF 5100 is speciaal ontwikkeld voor videoconferencing. Het meubel biedt ruimte voor een of twee displays en alle noodzakelijke apparatuur, inclusief camera en luidsprekers. De PFF 5100 vormt een stijlvolle aanwinst voor vrijwel elke omgeving. Door de ingebouwde wielen is het meubel bovendien gemakkelijk te verplaatsen. Het aluminium paneel aan de voorzijde van het meubel is eenvoudig uit te nemen waardoor toegang ontstaat tot het interieur, alwaar een codec en andere randapparatuur geplaatst kunnen worden.

Op 2 juli 2012 wordt de prijs officieel uitgereikt door de red dot-organisatie, tijdens het Winners Dinner in Essen, Duitsland.