Vindt werk in Zuid-Holland in de bouw en industrie

Persbericht geplaatst door lieke op 21-11-2013

In Zuid-Holland zijn een aantal grote steden gelegen waaronder Rotterdam en Den Haag waar veel werkgelegenheid is, maar ook veel mensen wonen die banen nodig hebben. CONTINU is een detacheringsbureau die jou kan helpen een uitdagende en leuke baan te vinden in de industrie en engineering, in de bouw en in de infra.

Vacature HSE Coordinator

Een installatiebedrijf in Vlaardingen is zoekende naar een QHSE coördinator. QHSE staat voor kwaliteit, gezondheid, veiligheid en omgeving. In deze functie ben je verantwoordelijk voor deze factoren op verschillende locaties van de opdrachtgevers. De locaties zijn o.a. opslagplaatsen, productieruimtes en facilitaire locaties waar jij zorg draagt voor het QHSE beleid. Voor deze functie is een afgeronde MVK of HVK opleiding vereist. Uiteraard is het van belang om al ervaring te hebben op het gevied van kwaliteit, gezondheid, veiligheid en milieu.

Vacature QC Manager

In Rotterdam is een machinebouwer in de scheepsbouw voor de olie en gas industrie opzoek naar een full time QC Manager die de HBO opleiding Werktuigbouwkunde heeft afgerond met een diploma en daarbovenop 5 jaar relevante werkervaring heeft met de offshore industrie. Dit betreft een tijdelijke functie voor een project van 7 maanden.

Vacature Veiligheidskundige

Een installatiebedrijf in Rotterdam zoekt naar iemand die een functie op HBO/ Universitair niveau kan bekleden in de veiligheidskunde. Als veiligheidskundige bij dit bedrijf zal je een adviserende rol hebben op het gebied van de arbeidsomstandigheden en veiligheid waar je optimaal gebruik maakt van jou kennis en ervaring met arbo, veiligheid. Als veiligheidskundige zal je werkzaam zijn op de afdeling KVM dat een stafafdeling is waar procesontwikkeling en procescontrol onder vallen.

Is jouw interesse gewekt voor één van deze vacatures of ben je opzoek naar een andere vacature in de industrie of bouw? Meer vacatures Zuid-Holland zijn te vinden op de site van CONTINU.
Voor meer informatie of contact met CONTINU:

CONTINU
SV-laan 77