Voorspel het weer campagne

Persbericht geplaatst door VELUX Nederland B.V. op 12-06-2013
Voorspel het weer campagne

Bij de VELUX Groep draait alles om daglicht. Wij hebben producten om daglicht in gebouwen te brengen en raamdecoratieproducten die helpen het daglicht in een ruimte te reguleren. Deze producten hebben invloed op de temperatuur in huis. Om ook te kijken naar het weer buitenshuis is VELUX Nederland nu gestart met een unieke actie.

Wij Nederlanders klagen graag en vaak over het weer én over de weermannen en - vrouwen die er met hun voorspellingen behoorlijk vaak naast zitten. Denkt u dat u het beter kunt? Dan kunt u meedoen aan de nieuwe actie van VELUX Nederland.

Hierbij kan men zelf meedenken en het weer van morgen voorspellen. Consumenten die meedoen maken dagelijks kans op een gratis raamdecoratieproduct. Voorspellen ze het aantal zonuren, de hoeveelheid neerslag en de gemiddelde temperatuur in De Bilt voor morgen het beste, dan winnen zij – naast de eer – een gratis VELUX raamdecoratieproduct waarmee zij zelf bepalen wat de temperatuur binnen wordt.

Voorspel op: www.voorspelhetweer.nl

Voor meer informatie of beeldmateriaal kunt u contact opnemen met:

Claudia van Veenendaal | Manager PR

Tel: 030-6629679 | Mob: 06-27129935

claudia.vanveenendaal@velux.nl | www.velux.nl

VELUX Nederland B.V.

Molensteijn 2 | 3454 PT De Meern

Volg ons op twitter.com/velux_pr en facebook.com/velux.nl