VVM-leden netwerken gratis tijdens Energiebeurs in Brabanthallen

Persbericht geplaatst door BureauMVO op 16-09-2013
's-HERTOGENBOSCH, 20130916 -- De VVM, netwerk van milieuprofessionals, staat van 24 t/m 26 september op de Energiebeurs in de Brabanthallen te Den Bosch. Op deze beurs staan zo’n 350 exposanten en in drie dagen tijd wordt de energiebeurs door 13.500 mensen bezocht. Op de beurs kan men zich uitgebreid informeren over thema’s als windenergie, biomassa, energie uit afval, warmtenetten, energiebesparing, innovatie en maatschappelijk verantwoord ondernemen. De VVM verzorgt een afwisselend programma met debatten en workshops over uiteenlopende milieuonderwerpen. Aan bod komen onderwerpen als het energieakkoord, bodemenergie, milieubescherming bij brand, het ontwikkelen van een ‘biobased’ bestendige bodem en windenergie. De VVM-stand functioneert drie dagen lang als ontmoetings- en netwerkplek voor leden. Welkomstactie Voor ieder nieuw lid dat zich nu aanmeldt via www.wordvvmlid.nl heeft de VVM een aantrekkelijk aanbod: - gratis toegang tot de Energiebeurs (twv € 35,-) - gratis meedoen met twee VVM workshops naar keuze (twv € 35,-) - drie dagen lang welkom in de VVM-stand om te netwerken - gratis boek: Duurzaam Ondernemen Waarmaken (twv € 39,75) Het lidmaatschap van de VVM geeft toegang tot een netwerk van 2000 milieuprofessionals. Naast de voordelen van het contact met gelijkgestemden ontvangt een VVM-lid acht keer per jaar Tijdschrift Milieu (twv € 120,-), kan het gratis of met korting deelnemen aan VVM-bijeenkomsten en ontvangt het korting op vakbladen, congressen en opleidingen. Een lidmaatschap kost slechts € 125,- op jaarbasis en is daarom in feite gratis indien van enkele ledenvoordelen gebruik wordt gemaakt, en het is ook mogelijk een proeflidmaatschap af te sluiten. Daarnaast maakt een nieuw lid tot en met 23 september tevens kans op aantrekkelijke prijzen via de site www.wordvvmlid.nl.

Noot voor redactie, niet voor publicatie: Voor meer informatie kan contact opgenomen worden met Wouter Smit van Bureau MVO via wouter@bureaumvo.nl of telefoonnummer 06 4225 8507.