Wandelcoach mee op mp3-speler

Persbericht geplaatst door Kresko op 10-03-2011
Wandelcoach mee op mp3-speler

Wie wil werken aan zijn persoonlijke ontwikkeling kan nu op zijn mp3-speler eenvoudig en goedkoop een coach “meenemen” tijdens een wandeling. Wandelcoach Henriët Veen, eigenaar van Kresko personal coaching, ontwikkelde een aantal mp3’s, die het mogelijk maken om op een laagdrempelige manier in je eentje aan jezelf te werken.

Steeds meer mensen nemen een coach in de arm om hen te ondersteunen in hun persoonlijke ontwikkeling. Henriët Veen is zo’n coach en gaat graag met haar klanten wandelen. Henriët zegt daarover “De fysieke beweging helpt om ook de geest in beweging te krijgen, om uit het kringetje van je gedachten te stappen.”

Vaak willen mensen nadat ze de coachingsgesprekken hebben afgerond, blijven wandelen. Om scherp te blijven. Zij ontwikkelde voor hen en voor mensen die geen coach willen inhuren een aantal mp3’s. Deze zijn bedoeld om op een eenvoudige en goedkope manier te ondersteunen bij het werken aan persoonlijke ontwikkeling.

Een van de twee series is bedoeld om te ondersteunen bij het stellen, evalueren en bijstellen van doelen. De serie bestaat uit 4 mp3’s. De tweede serie helpt bij het vergroten van zelfvertrouwen. De mp3’s helpen bij het ontwikkelen van een realistisch zelfbeeld. Vragen en opdrachten leiden tot meer zelfverzekerd worden in leven en werk.

De mp3's zijn verkrijgbaar via www.kresko.nl.

Meestgebruikte trefwoorden
van Kresko: