Webinar Voor Jezelf Beginnen

Persbericht geplaatst door neemontslag op 22-04-2014
Webinar Voor Jezelf Beginnen

Webinar 'Eigen bedrijf starten'

Steeds meer mensen zouden graag voor zich zelf beginnen. Ze zijn er van overtuigd dat ze nu de vrijheid nodig hebben om gelukkig te leven. Toch raken ze snel overweldigd door alles wat er bij komt kijken. Ze worden overspoeld met de vele mogelijkheden en verplichtingen die de aspirant ondernemer tegenkomt en tegenhoudt.

Voor deze groep mensen organiseert Bertil Schaart, oprichter van NeemOntslag.nl, op woensdag 23 april 20:30 uur een gratis LIVE webinar. Hij zal alle vragen die gesteld worden omtrent het starten van je eigen onderneming terwijl je nog werknemer bent LIVE beantwoorden.

Het webinar is niet alleen leerzaam en inspirerend om te volgen; je kunt ook nog prijzen winnen.

Als oprichter van de website Neem Ontslag! moedigt Bertil Schaart mensen aan om voor hun eigen vrijheid te kiezen.

"Onze toekomst is onzeker. Wij kunnen ons niet langer afhankelijk opstellen ten opzichte van de overheid of onze werkgever om ons leven zo mooi mogelijk te maken. Dat kunnen we alleen zelf… als we er maar actief mee aan de slag gaan. Ik ben van mening dat we een betere samenleving en gezondere economie creëren als er meer mensen voor zich zelf kiezen.", aldus Bertil Schaart.

De LIVE webinar wordt gratis aangeboden door de website NeemOntslag.nl.

Datum: 23 april 2014
Tijd: 20:30 uur
Plaats: online
Prijs: gratis

website: http://www.neemontslag.nl/news/live-vraag-antwoord-webinar-23-april/

Noot voor de redactie
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Neem Ontslag!, contactpersoon Bertil Schaart.
Telefoonnummer 06-14272446, bertil@neemontslag.nl. http://www.neemontslag.nl
Beeldmateriaal: http://www.neemontslag.nl/media
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Boilerplate
Bertil Schaart is lifestyle ondernemer en oprichter van de website neemontslag.nl. Hier laat hij zien dat er geen reden is om nog langer te wachten op een beter leven. Het is zijn visie en ervaring dat zich nieuwe deuren openen naar een beter leven als je ontslag neemt. Hij geeft cursussen en presentaties over dit onderwerp. Naast ondernemer is hij vader, lifestyle business consultant en publiek spreker. Hij werkt graag mee aan interessante nieuwsberichten of artikelen in de media.