Webshop Reisopladers.nl in nieuw jasje

Persbericht geplaatst door Moonfish Text & PR op 05-01-2012
Webshop Reisopladers.nl in nieuw jasje

Een nieuwe dag, een nieuwe week, een nieuw jaar: vanaf 1 januari 2012 is de webshop ReisOpladers.nl in een nieuw jasje gestoken. Een naamswijziging, het uitbreiden van het assortiment en een frisse uitstraling moeten zorgen dat reislustige webshoppers zich nog beter thuis voelen in de webshop waarin allerlei coole en handige producten te koop zijn die werken op basis van zonne-energie.

Praktisch en innovatief

ReisOpladers.nl is bij uitstek de website op het gebied van innovatieve en praktische solar oplossingen voor dagelijks gebruik. Opladers voor de camera, tablet of i-Phone: ReisOpladers.nl brengt betaalbare en gebruiksvriendelijke consumentenproducten op de markt die oplaadbaar zijn via zonne-energie. De solar producten van fabrikant A-solar hebben een eigentijds karakter, zijn van hoge kwaliteit, zien er leuk uit én - niet onbelangrijk- zijn vriendelijk voor het milieu.

Hoe het werkt
Met de opladers en tassen voorzien van een zonnecel kunnen overal en altijd mobiele apparaten of batterijen worden opgeladen, zonder gebruik van netstroom maar simpelweg door middel van daglicht. ?Grote hits zijn de Power Pack voor de iPhone 4 en 4s en de Slim Pack voor de iPhone 4 en 4s.?

Veilig op reis
Andere productgroepen zijn veiligheid op reis en diverse handige, leuke reisgadgets. Nieuw in het assortiment zijn de populaire helmcamera’s van GoPro en Drift HD - onontbeerlijk voor de avontuurlijke reiziger. Daarnaast is veiligheid een steeds terugkomende factor tijdens het reizen. ReisOpladers.nl biedt daarom voordelige en praktische oplossingen om je bagage te verzegelen en wereldwijd traceerbaar te maken bij verlies. Met de producten van ReisOpladers.nl ga je veilig en met fun op reis en zul je onderweg nooit zonder stroom of bagage komen te zitten!? Happy travel!

Meer informatie
Op www.reisopladers.nl zijn alle producten te bekijken en direct te bestellen. Betaling geschiedt veilig en vertrouwd via iDEAL, PayPal (incl. creditcards) of bankoverschrijving. Bestellingen worden met PostNL verzonden, binnen 24 uur na ontvangst van de betaling.

Noot voor de redactie (niet voor publicatie)
Voor meer informatie, interview-aanvragen en hoge resolutie beeldmateriaal kunt u contact opnemen met Tjeerd Langstraat, NCAB Media Group | Reisopladers.nl, 06 4118 5744 of via info@ncab.nl.