Webshop Tofhorloge.nl ontvangt het Europees webwinkel keurmerk EuroSafeShop

Persbericht geplaatst door Tofhorloge.nl op 12-04-2011
Webshop Tofhorloge.nl ontvangt het Europees webwinkel keurmerk EuroSafeShop

Vandaag is bekend geworden dat de webwinkel Tofhorloge.nl het EuroSafeShop Keurmerk heeft ontvangen van de Stichting International E-Commerce Association Europe. Deze organisatie toetst of webwinkels voldoen aan de strenge Europese gedragcode die kopers moet beschermen. Vanaf vandaag is Tofhorloge.nl officieel toegetreden tot de groep van leden en mag vanaf heden het EuroSafeShop Keurmerk op haar website voeren.

De erkenning door de Europese organisatie ligt in lijn met de filosofie van Tofhorloge.nl dat goede producten tegen een eerlijke prijs en een duidelijke communicatie en betrouwbare service hoog in het vaandel heeft staan.

Nederland is verhoudingsgewijs samen met de Engelsen koploper in Europa als het ontwikkeling en omzet via webwinkels betreft. De omzet is afgelopen jaar met ruim 10% toegenomen terwijl de traditionele winkels het met een verlies moesten doen. In deze ontwikkeling loopt Tofhorloge.nl mee en maakt met de Europese erkenning een belangrijke volgende stap in haar bestaan.

Meer informatie over webwinkelen in Europa vindt u op www.eurosafeshop.nl. Ondernemers kunnen terecht bij www.ieca-europe.eu

NOOT VOOR DE REDACTIE

Voor meer informatie over Tofhorloge.nl kunt u contact op nemen met Tof Trading / Tofhorloge.nl via info@Tofhorloge.nl, of telefoonnummer: 0624420457.

Voor meer informatie over EuroSafeShop en IECA-Europe kunt u contact opnemen met daniel.smulders@ieca-europe.eu +316-54 305 111 of michael.bartelet@ieca-europe.nl +316-11 316 317

EINDE BERICHT

Meer van Tofhorloge.nl: