Website Dagshirt vernieuwd wegens groot succes!

Persbericht geplaatst door Dagshirt op 17-01-2012
Website Dagshirt vernieuwd wegens groot succes!

Dagshirt.nl is vanaf de start al een groot succes. Er zijn inmiddels al duizenden shirts verkocht in een paar maanden tijd! Dagshirt is een webshop, waar iedere dag een uniek ontwerp verkrijgbaar is op shirt. Dit concept is in het begin van 2011 gestart als grap van twee jonge ondernemers, maar bleek al snel een groot succes.

Dit concept is veel succesvoller dan verwacht, daarom was het volgens Dagshirt tijd om te kijken naar hoe dit nog beter aan te sluiten is op de wensen. Naar aanleiding van vele adviezen van oplettende bezoekers, is Dagshirt gaan sleutelen aan de website. Hierdoor zijn er een aantal conceptuele veranderingen doorgevoerd om nog beter aan te sluiten op de vraag.

Deze vernieuwing brengt een aantal voordelen met zich mee. De meeste gestelde vraag was of ontwerpen uit het archief ook besteld kunnen worden. Dagshirt maakt dit tijdelijk mogelijk voor alle Dagshirts uit het verleden, waardoor iedereen nog één keer de kans krijgt om de oude ontwerpen te bestellen op een shirt.

De shirts worden allemaal op maat gemaakt. Het shirt van “vandaag” in een groter aantal gedrukt en is hierdoor voordeliger dan een shirt uit het archief.

Uit een klantenonderzoek is gebleken dat alleen t-shirts niet meer voldoende is. Er zijn daarop testen uitgevoerd met de Sweater Saturday, waarop oude ontwerpen besteld konden worden op een sweater. Dit bleek een doorslaand succes, daarom is ook daarin een slag geslagen door Dagshirt. Er kunnen er nu Longsleeves, Sweaters en Kindershirts en Kindersweaters besteld worden met de ontwerpen van Dagshirt er op.

Tijdelijk ook hiervan dus alle oude ontwerpen op kindershirt, kindersweater, longsleeve of sweater.

Dagshirt hoopt met deze veranderingen nog beter aan te sluiten op de wensen en verwacht hiermee ook een grote slag te slaan.

Noot voor de redactie:

Neem voor meer informatie contact op met: Martijn Coehorst van Dagshirt