Website vertalen

Persbericht geplaatst door ISA online op 30-08-2016
Website vertalen

Een website is hét middel om in contact te komen met je potentiële klanten. Ook met internationale klanten! Natuurlijk kun je zelf je website vertalen in het Engels, Duits of Spaans. Maar wanneer je echt professioneel wilt overkomen, kies je natuurlijk om gebruik te maken van de diensten van een vertaler Engels, Spaans of Duits.

Niet alleen uw website teksten worden vertaald, maar ook al uw buttons, titels, url's, beschrijvingen van afbeeldingen etc.!

Tessa van Swieten is gediplomeerd vertaler en levert vertaaldiensten aan diverse branches. Zij heeft veel ervaring met het vertalen van teksten voor bedrijven in het toerisme, de ICT, fashion, voeding en onderwijs.

Tessa van Swieten werkt voor al haar vertalingen uitsluitend samen met native speakers! Voor oplevering worden alle teksten door Tessa persoonlijk gecontroleerd!

Naast haar werk als vertaler, heeft zij ook lesmateriaal geschreven voor de LOI en geeft zij advies over vertaalopleidingen. Ze is aangesloten bij de NGTV (Nederlands Genootschap van Tolken en Vertalers) en werkt zij als redactielid mee aan het vakblad van de NGTV.

Bent u op zoek naar een professioneel en deskundig vertaalbureau voor al uw zakelijke teksten? Neem dan contact op met TVS vertalingen!