Weer prijs bij de FD Gazellen 2015

Persbericht geplaatst door WePayPeople op 11-11-2015
Weer prijs bij de FD Gazellen 2015

Wederom in de top van Snelst groeiende bedrijven
Voor het vijfde achtereenvolgende jaar behoren we weer tot de snelst groeiende bedrijven van ons land. En daar zijn we natuurlijk trots op. We eindigde in de top 3 van Noord-Holland in de categorie middelgrote bedrijven van de FD Gazellen Awards 2015. De categorie waarin we dit jaar voor de derde keer meededen.

Zilveren positie bij FD Gazellen
In 2011 deed WePayPeople voor het eerst mee en eindigde in de landelijke ranking in de categorie kleine bedrijven op nummer 1, Goud. Daarmee was WePayPeople het snelst groeiende bedrijf van Nederland. De wederom hoge notering danken we aan een omzetgroei van 341,5% over de boekjaren 2012, 2013 en 2014. De groei in de laatste jaren komt vooral vanuit de backoffice dienstverlening voor uitzendbureaus en intermediairs.

En nog een prijs bij de FD Gazellen
Dankzij de uitbesteding van de backoffice hebben klanten meer focus op de voorkant. Dat heeft onze gewaardeerde klant Dag1 geen windeieren gelegd. Ook zij scoren een top positie in de FD Gazellen regio Utrecht/Flevoland. Op 19 november wordt bekend gemaakt welke positie dat precies is.

U verdient meer
Wilt u ook meer verdienen en tijd creƫren om u vol te storten op werving, selectie, acquisitie en sales? Kijk dan naar de mogelijkheden voor u of bel 020 820 80 41.