Willem Peek benoemd tot erelid van ondernemersplatform BusyNet

Persbericht geplaatst door ttmcommunicatie op 20-12-2011

Op dinsdag 13 december jl. is Willem Peek benoemd tot erelid van BusyNet. Deze benoeming vond plaats tijdens het kerstdiner in restaurant Hipper te Gorinchem. Het bestuur en de leden hebben deze eretitel uitgereikt vanwege de actieve inzet en betrokkenheid van Willem Peek sinds de oprichting van BusyNet.

Tijdens de feestelijke benoeming van Willem Peek tot erelid, overhandigde Ad van Oyen, de voorzitter van BusyNet, een sculptuur met als titel “De kennismaking”. Willem Peek was erg verrast met zijn benoeming tot erelid, maar nam de sculptuur graag in ontvangst.

Over Willem Peek

In juni 1989 heeft Willem Peek, directeur B/mak Bedrijfsmakelaars samen met o.a. Ingrid Cantrijn het ondernemersplatform in het leven geroepen om jonge en startende ondernemingen in de wijde omgeving van Gorinchem een klankbord te bieden. Aanvankelijk was de doelgroep enkel startende ondernemers en was de naam Vereniging Starters Gorinchem. Daar werd al gauw van afgeweken, al was het alleen al om de vraag: hoe lang ben je een startende ondernemer? De doelgroep is nu aanzienlijk breder. Ook richten we ons nu op de hele regio rondom Gorinchem. Ieder bedrijf uit de regio, dat is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel, kan lid worden.

Voor meer informatie m.b.t. het persbericht kunt u contact opnemen met Leon Tindemans, bestuurslid PR & Ledenwerving: telefoonnummer: 06-16365056 of per mail: pr@busynet.nl