Xelvin viert jubileum op Spa Francorchamps

Persbericht geplaatst door Xelvin op 30-08-2011
Xelvin viert jubileum op Spa Francorchamps

Xelvin vierde haar 5-jarig jubileum afgelopen weekend (26-28 augustus 2011) op het circuit van Spa Francorchamps. Met 1500 medewerkers, klanten en relaties reisde de technisch detacheerder met 15 bussen af naar Belgiƫ om de Formule 1 races bij te wonen. Vanaf de Silver 2 tribune was er perfect zicht op de spectaculaire bocht l'Eau Rouge.

Xelvin, opgericht door Vincent van Wieren, startte in 2006 vanuit Groningen met het detacheren van ondernemende technici. Als snel werden kantoren in Drachten en Hoogeveen opgericht. Een jaar later startte Wieger Kanters vanuit het Zuiden met kantoren in Venray en Eindhoven. In 2007 werden kantoren in het Oosten geopend door Dennis Wissink en twee jaar later werd Xelvin ook in het westen gelanceerd.

Inmiddels kent Xelvin 13 kantoren verspreid over heel Nederland, heeft ze de Gouden Gazelle award gewonnen en wordt voor 2011 een omzet van 28 miljoen euro geraamd.

Meer informatie over Xelvin: http://www.xelvin.nl
Meer informatie over dit bericht: Janneke Assink - Directie Team Assistent j.assink@xelvin.nl of Vincent van Wieren - Directeur v.vanwieren@xelvin.nl